קטש. מתחזק
קטש. מתחזקעודד קרני, מנהלת הליגה

אחרי שהחתימה את דיוויד בלאט כיועץ מקצועי, בניית הקבוצה של מכבי תל אביב אחרי העונה הפחות טובה שחוותה יוצאת לדרך בהחתמת המאמן עודד קטש.

"התחושה טובה, זה מרגש. אני מאוד שמח ומחכה לאתגר", אמר קטש לאחר החתימה במועדון. "בסופו של דבר, בסיטואציה שנוצרה, זה מאוד מאתגר ואני מחכה לזה. מעבר לאנשים הטובים שהיו פה, מבחינת ההצטרפות של דייויד בלאט אני חושב שאי אפשר היה לבקש דבר יותר טוב למכבי ולי כמאמן. דיברנו על ההתרגשות, זה אחד הדברים שאני הכי מתרגש לקראתם - ללמוד ולספוג כמה שיותר". 

לקראת החזרה הצפויה להיכל אמר המאמן: "אני חושב שכל מי שחווה בעיקר את ימי חמישי הגדולים ביד אליהו, זה לא משהו שיוצא לך מהזכרון. זה תמיד שם ואין לי ספק שזה יהיה מרגש. בואו נודה, הקבוצה תצטרך לעבור שינויים משמעותיים. מהמעט שהצלחנו, יש הרבה דברים מרגשים שעומדים לבוא. יהיו הרבה סיטואציות מעניינות. אי אפשר לחלוק אותן כרגע, אבל יש למה לצפות כבר בעתיד הקרוב". 

"עברו לי בראש הרבה זכרונות, נוסטלגיה. אני מגיע להתנסות הזאת כשאני מרגיש הרבה יותר מוכן ובעיקר רוצה להתחיל לעבוד כדי שהאוהדים יוכלו לקבל את מה שמגיע להם", הוסיף.

"עודד הוא בן בית במכבי. מגיל צעיר ביותר שיחק איתנו והגיע איתנו להישגים רבים כשחקן", הזכיר יו"ר המועדון שמעון מזרחי. "מאז שהפך להיות מאמן הוא התחשל, רכש ניסיון וזה כולל את היורוליג עם פנאתינייקוס ביוון וכמובן אימן את נבחרת ישראל. יש לו את ה-DNA של מכבי. הוא בעל סגנון התקפי, סגנון של מגרש פתוח, ואני חושב שזה מה שהקבוצה הייתה זקוקה לו כרגע. אני מאחל לו את ברכת הדרך".

"אני שמח על המינוי של עודד, כאחד שמאוד תמך בזה יחד עם המנהל הספורטיבי ניקולה וויצ'יץ' ואנשי ההנהלה", אמר לאחר החתימה יו"ר הוועדה המקצועית דייויד בלאט, שמשמש גם כיועץ למועדון. "כולנו שמחים לראות אותו חוזר למערכת שלנו ומאחלים לו בהצלחה".

אנחנו שמחים להחתים את עודד קטש", אמר לאתר הרשמי המנהל הספורטיבי ניקולה וויצ'יץ'. "הוא היה שחקן מצוין וכיום מאמן מצוין, שצבר הרבה ניסיון בשנים האחרונות. יש לפנינו הרבה עבודה ואנחנו מתקדמים יחד כדי לעבוד קשה ולהשיג את המטרות שלנו".