בית מדרש ישיבת רמת גן
בית מדרש ישיבת רמת גןצילום: דוד שטיין

בישיבת ההסדר ברמת גן קיימו בשבת האחרונה את אירועי 'שבת תורת רמת גן', במסגרתם יוצאים רבני ואברכי הישיבה לעשרות בתי כנסת בעיר ומוסרים שיעורי תורה לבאי בתי הכנסת.

בישיבה מציינים כי המתפללים שמחו על קיום האירועים וגבאים רבים ביקשו כי השנה גם בית הכנסת אותו הם מנהלים יכללו ברשימת בתי הכנסת בהם יתקיים המיזם.

במוצאי השבת קיבלו מנהלי הישיבה הודעות תודה רבות מגבאי בתי הכנסת השותפים. כך למשל דודי, גבאי בית כנסת השלום, כתב בסוף השבת: "רק דבר אחד יש לנו להגיד. יש כוח גדול! היה ממש מושלם אנשים היו בעננים. תודה רבה".

דני, גבאי בית כנסת אחווה, הוסיף: "היה נהדר ומתואם היטב. שלחתם אלינו אברך שהעביר מסר ברור על תורתנו הקדושה, אהבת הארץ ועם ישראל. אהבנו, תבורכו".

ראש ישיבת רמת גן הרב בן ציון אלגאזי: "הישיבה שנטועה בלב העיר רמת גן זוכה להביא הארה גדולה לאזור כולו ובשבת שבה קראנו על המרגלים שהוציאו את דיבת הארץ ודיבת תושביה רעה, זכינו לבצע את ההפך הגמור ולהביא לכל בתי הכנסיות ובתי המדרשות בעיר רמת גן את דבר ה' באורה ושמחה, ולחבר את הציבור היקר לאהבת ארץ ישראל ותורת ישראל. אברכי ורבני הישיבה מסרו שיעורים ברחבי העיר והתגובות היו מרוממות את הנפש ממש".

אהרן סעדון, סמנכ"ל הישיבה, מסכם: "יצאנו לשבת הזו בהתראה קצרה ממה שאנחנו רגילים ועם חשש מסוים לאחר הפסקה ארוכה. הרמנו את הכפפה ויצאנו לדרך במרץ רב עם צוות אברכים נהדר שהתגייס לארגון. כבר בהתארגנות הגבאים הביעו שמחה גדולה בשיתוף הפעולה והגענו לשבת עם התרגשות וציפייה רבה. כבר תוך כדי השבת פגשתי אברכים בחזרתם מבתי הכנסת ופניהם מאירות מהמפגש עם הקהילות. ברוך ה', זכינו להאיר את העיר, כפשוטו ממש".