משה קלוגהפט
משה קלוגהפטצילום: נעמה שטרן

משה קלוגהפט

יועץ אסטרטגי

השם משה קלוגהפט מוכר בשנים האחרונות כמעט לכל צרכן אקטואליה, והפך מוכר עוד יותר בקרב קובעי מדיניות ופוליטיקאים בישראל ואף מעבר לים. הוא נכנס לתודעה הציבורית כיועץ אסטרטגי במערכות הבחירות של הבית היהודי בבחירות 2013 ו־2015, שבהן הגיעה המפלגה למספר מנדטים גבוה והחזיקה בתיקי החינוך והמשפטים. הוא ניהל את קמפיין הפריימריז של נפתלי בנט שלוש פעמים וגם את זה הראשון של איילת שקד. קודם לכן כבר שימש בתפקיד דובר התאחדות הסטודנטים הארצית ודובר ועדת הכלכלה של הכנסת.

ברזומה הפוליטי שלו בישראל, מעבר לקמפיינים נקודתיים עם משרדי ממשלה ומועמדים פוליטיים, רשומות עוד שלוש נקודות פוליטיות משמעותית: ייעוץ לראש הממשלה לשעבר ויושב ראש האופוזיציה בהווה בנימין נתניהו, הובלת הקמפיין של תמר זנדברג לראשות מרצ, שבו זכתה בפער גדול, וניצחונו של צביקה ברוט בבחירות לראשות עיריית בת ים.

ההצלחות בישראל לא נעלמו מעיני מנהיגים בעולם. הוא ניהל קמפיינים פוליטיים מוצלחים ברומניה, גאורגיה, קוסובו ומדינות נוספות, ייעץ למנהיגים בכירים באירופה ובהם קנצלר אוסטריה וראש ממשלת יוון, ונחשב ליועץ אסטרטגי מבוקש מאוד למי שמעוניינים בניצחונות בזירה הפוליטית. בדרך הספיק להיבחר לפני 14 שנים על ידי המגזין הבינלאומי 'פורבס' לאחד ממאה הצעירים המובילים בישראל, והוא מצוי ברשימות דומות של משפיעים בישראל ובעולם באופן תדיר.

לצד העבודה החומרית, קלוגהפט הוא תסריטאי, מוזיקאי ויוצר העובד עם בכירי האומנים בישראל. שיריו בוצעו בין השאר על בימת האו"ם בניו יורק, בטקס המשואות בהר הרצל בערב יום העצמאות, בבית הנשיא, בכנסת, ואף בקרקוב ובאושוויץ. הוא הפיק בעבר סרט העוסק בסכנות לילדים ברשת וכתב את התסריט לסדרת הטלוויזיה 'שלטון הצללים'.

קלוגהפט נולד בבת ים, בן שלישי לחיה ומאיר, בעלים ומנהל חברת הצעצועים שחק נא. הוא בן 42, נשוי לשרון ואב לשלושה ילדים ומתגורר בגבעת שמואל.

***