בעמדת ערוץ 7 בכנסת מתארחת חברת הכנסת אורית סטרוק ה"חוגגת" את נפילת הממשלה ורואה ביום זה יום חג למדינת ישראל מעבר להיות יום זה, יום כ"ג בסיוון, יום חגיגי במסורת היהודית הקדומה, יום עליו נכתב במגילת אסתר שבו הגיע דבר המלך אחשוורוש למדינות ובו דבר ה'ונהפוך הוא'.

"אנחנו שמחים שהממשלה המסוכנת הזו הולכת לפח הזבל של ההיסטוריה", אומרת סטרוק המביעה דאגה ממה שהיא מגדירה כהתגייסות של התקשורת להלבנת רע"מ. "בכל הסקרים רע"מ נספרת כחלק לגיטימי מגוש בנט לפיד ולא כמפלגה נפרדת שלא מקימים איתה קואליציה. הפכו אותם ללגיטימיים, וכל כך למה? כי השמאל יודע שבלי רע"מ הם לא יחזרו לשלטון ולכן הם חייבים להלבין ולהכשיר אותה, וזה קורה כאשר ברור לכולנו אחרי הקדנציה הקצרה הזו שרע"מ לא לגיטימית".

סטרוק קובעת נחרצות כי רע"מ היא אכן מפלגה תומכת טרור ובראשה "מנסור עבאס, הח"כ הדו פרצופי וחלקלק הלשון הזה, הוא עצמו תומך טרור. זה מתועד ובלתי ניתן להכחשה". בדבריה היא דוחה את הניסיונות לטהר את שמו של עבאס באיזכור הביקור בבית הכנסת בלוד, כאשר היא מזכירה שרגע לאחר הביקור ההוא פנה מנסור עבאס לניחום אבלים במשפחת מוסא חסון שיידה בקבוקי תבערה לעבר בתי יהודים. עוד היא מזכירה את דבריו בתקשורת הערבית, שם פירט כי "מגמתו היא הפיכת מדינת ישראל ממדינת העם היהודי למדינת כל אזרחיה, שני לאומיה. זהו אותו ח"כ שתועד כשהוא עומד דום ומצדיע לזכרו של מחבל שנידון ל-700 שנה בכלא על 27 מעשי רצח. מנסור עבאס עמד דום לזכרו. הוא תומך טרור, תומך מחבלים, מתנגד למדינת ישראל כמדינה יהודית והוא לא לגיטימי".

על דבריו של גורם בממשלה ולפיהם טוב היה לו רע"מ הייתה מורכבת מארבעה מנסור עבאסים, אומרת סטרוק כי "הגורם הבכיר הזה הוא נפתלי בנט, שיתבייש לו, שיסתכל במה שהוא עצמו אמר על מנסור עבאס לפני שהוא הבין שרק דרכו הוא יוכל להיות ראש ממשלה, שיתבייש, הוא יודע לבד שמדובר בתומך טרור. יש לו את כל הטקסטים והוא לא צריך אותי כדי לדעת את זה".

"לאורך כל מערכת הבחירות הזו אנחנו צריכים להזכיר שוב ושוב שרע"מ לא לגיטימית", אומרת סטרוק המדגישה כי בעיניה מפלגה שכזו, תומכת טרור, אינה יכולה להיות חברה בכנסת ישראל כלל ועיקר ובוודאי שקואליציה לא יכולה להישען עליה או לשלב אותה. לזאת היא מוסיפה ומציינת כי "יש בין ערביי ישראל כאלה שמאוד אוהבים את מדינת ישראל כמדינת העם היהודי, שמתגייסים לצה"ל ומצדיעים לדגל כחול לבן, וכל זמן שגורמים פוליטיים בישראל מאדירים מפלגה כמו רע"מ הם מדירים את הערבים האלה ורומסים אותם. הופכים אותם לקטנים במקום להגדיל ולהעצים את המגמה הזו בקרב ערביי ישראל. אנחנו לא נגד ערבים באשר הם ערבים. אנחנו נגד לקחת את הפנינה הזו שקיבלנו אחרי אלפיים שנות גלות ולהפוך אותה למדינת שני לאומיה".

"מה שעושה כאן נפתלי בנט הוא חמור מאוד, לא יסולח. זה עוול היסטורי כלפי עם ישראל לדורותיו ואנחנו צריכים לצאת נגד המגמה הזו", אומרת סטרוק, ובאשר לנתניהו היא אומרת כי שמעה אותו אומר דברים ברורים בסוגיה זו ו"מודה ועוזב ירוחם" והדברים נוגעים גם לניר אורבך.

"הציבור צריך לשים לב לקמפיין התקשורתית המתמשך להכשיר ולהלבין את רע"מ כי השמאל ואולי גם נפתלי בנט מבינים שבלעדיו הם לא יגיעו לשלטון. אסור לאפשר את הדבר הזה. צריךלאפשר למגמות חיוביות ציוניות וראויות בקרב ערביי ישראל לפרוח ולצמוח ולא לתת לגיטימציה לערבים תומכי האויבים שלנו".