סהר חלוצי
סהר חלוציצילום: ראובן חיון

כבר בגיל 17 כיכב סהר חלוצי ב"דה וויס" גרמניה, שם הגיע לרבע הגמר והוחתם בחברת התקליטים הגדולה בעולם- יוניברסל. המסלול להצלחה היה נראה ברור, אבל לאחר שעבר להוליווד ועבד עם בכירי תעשיית המוזיקה בעולם (מהמורה לפיתוח קול של ביונסה ועד המפיק המוזיקלי skip saylor שעבד עם מייקל ג'קסון) החליט סהר לשנות מסלול ולהתקרב לדת.

בגיל 23 חזר בתשובה, עלה לישראל והקים את להקת האקפלה "ביטדוס" שגם השתתפה ב'גוט טאלנט ישראל'. כעת, לאחר המסע שעבר סהר מציב אבן דרך נוספת ומשמעותית בקריירה שלו ומשיק סינגל ראשון ומקורי בעברית - "חתונה בלבן".

את הסינגל המרגש כתב והלחין סהר, בשילוב הקטע המוכר ממסכת סוטה המספר כיצד זיווגו של האדם נקבע עוד מלפני יום היוולדו. " ארבעים יום קודם יצירת הולד בת קול יוצאת ואומרת בת פלוני לפלוני...".

"עד היום הכתיבה בשפה העברית הייתה אתגר עצום עבורי" מספר סהר, "כל השירים שהוצאתי בעבר היו באנגלית או בשפת האם שלי - גרמנית. זה שנולד לי שיר שלם בעברית, על אף הקושי שיש לי בשפה - מעיד כמה 'סיעתא דשמיא' נשלחה לי מבורא עולם בשיר הזה".

"אני מרגיש שעכשיו מתחיל באמת המסע שלי בעולם המוזיקה, הכול מרגיש שלם יותר. עוד הרבה עבודה לפני ויש עוד כל כך הרבה צדדים ודברים שאני חולם להביא לעולם המוזיקה היהודית, מקווה שתהנו יחד איתי".


הלחן והעיבוד של השיר, מביאים גרסה עדכנית עם ניחוח של פופ בינלאומי לשירי החופה בעולם היהודי. את השיר גם מלווה קליפ מיוחד שצולם בסמטאות יפו העתיקה ובחתונת גיסתו של סהר, בה ביצע לראשונה את השיר בלייב.