העיתונאית החרדית יעל צין מנהלת בתקופה האחרונה קמפיין למען הנער הנעדר מוישי קליינרמן, שהיום בדיוק מלאו 90 ימים להיעדרותו.

"אנחנו כבר אחרי 90 ימים שהנער מוישי קליינרמן נעדר. אחרי 45 ימים פנתה אלי דודה שלו וביקשה ממני להעלות תמונה שלו עם טלפון בגלל המקום שלי ברשתות. פניתי לכמה גורמים ואז הבנתי שהסיפור רציני וצריך להיכנס לתמונה. אני זעקתי ותהיתי מדוע בגלל שהוא נער חרדי לא מדברים על זה מספיק ומה עם המשטרה ואיפה המפכ"ל והשר לביטחון פנים", אומרת צין בראיון לערוץ 7.

עוד היא מספרת, "הרמנו קול זעקה במשך תקופה ארוכה. הבוקר נכנס לתמונה חוקר פרטי שעוסק בנעדרים ושוחח בנושא עם המפכ"ל. ייתכן מאוד שתתקיים בקרוב פגישה ראשונה בין המפכ"ל ובני המשפחה של מוישי. ואני תוהה, איך כשספיר נחום ז"ל נעלמה מצאו אותה בתוך כמה ימים וכאן אין אפילו קצה חוט? ברור שהיחס שונה בגלל שהנעדר חרדי".

צין מציינת שדווקא כעיתונאית חרדית, השימוש ברשתות פותח עבורה הרבה מאוד דלתות. "אם יש לך שליחות ואמת ברורה ואת מאמינה באמונה שלמה שקיבלת מבורא העולם כוח, את יודעת שהוא לא רק שלך ואת חייבת להשתמש בו כדי להשפיע. אני נמצאת בכל הרשתות ובערוצי התקשורת. אי אפשר לדעת ואסור לסרב. תמיד להיות עם ראש פתוח, להגיע ולהשמיע את המסר".

תרמו וסייעו לחיפושים אחר מוישי קליינרמן