ערן זהבי
ערן זהביצילום: Roy Alima/Flash90

זה היה אחד הנושאים המדוברים ביותר בשבועות האחרונים וכעת הבושרה הפכה להיות רשמית: מכבי תל אביב בכדורגל החזירה אליה את ערן זהבי שחתם על חוזה לשנתיים.

הבעלים מיץ’ גולדהאר אמר: "אני שמח לקבל את ערן בחזרה למכבי. הישגיו מדברים בעד עצמם. היצר התחרותי של ערן תואם את הרעב של המועדון להצליח. עבודה רבה לפנינו בכדי להשיג את המטרות שלנו, כשצירופו של ערן הוא צעד נוסף בהכנות שלנו לקראת העונה הקרובה".

מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, הוסיף: "בתקופה בה שיחק ערן במכבי ערן לא רק הגיע להישגים מקצועיים אלא גם היווה דוגמא אישית לגישה והתנהלות מבחינה פיזית ומנטלית באימונים ובמשחקים. אנו שמחים כי ערן חוזר למכבי ומאמינים כי יחד נוכל להשיג את המטרות שלנו העונה".

זהבי עצמו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני נרגש להצטרף שוב למכבי ת"א. אני רוצה לומר תודה לקהל האוהדים של מכבי אותו לא יכולתי לאכזב והלב לא נתן לי לבחור משהו אחר. יש לי הזדמנות להחזיר לכם על האהבה לאורך כל הדרך".

"במהלך הקריירה שלי תמיד הצבתי לעצמי אתגרים לא פשוטים, אתגרים התואמים את אלה של המועדון – שאיפה למצוינות והישגים קבוצתיים ואישיים. אני מתכוון לתת את הכל על מנת לעזור לחבריי לקבוצה ולכל מי שקשור במועדון להשיג את המטרות וההצלחה לה כולנו מייחלים", דברי זהבי.