כינוס לזכרו של נעם רז
כינוס לזכרו של נעם רזצילום: באדיבות המצלם

מאות משתתפי אירוע "חסידות בקלאס" שערכו ידידי מד"א לטובת הארגון, תרמו יחד חצי מיליון שקלים לרכישת ניידת טיפול נמרץ ממוגנת ירי לזכרו של לוחם הימ"מ ומתנדב מד"א, נעם רז הי"ד.

איררוע ההצדעה לאלפי מתנדבי מד"א נערך הערב (ראשון) בהיכל התרבות בתל אביב בהשתתפות תזמורת מוזיקלית בניצוחו של מאסטרו אלי יפה ועם גדולי הזמר החסידי שלום לעמער ובני פרידמן מארצות הברית והזמרים חיים ישראל ויונתן רזאל.

מנחה האירוע,ישי לפידות הפתיע את הנוכחים כאשר סיפר כי מד"א החליטו להקדיש את האירוע לזכרו של נעם רז הי"ד. לפידות הפתיע עוד יותר וסיפר כי משפחתו הקרובה של נעם נמצאת באולם, בהן אישתו, אימו ובנו.

ביוזמה של ידידי מד"א הוחלט להתרים את הציבור בסכום של כמיליון שקלים לרכישת ניידת טיפול נמרץ ממוגנת ירי לזכרו של המתנדב נעם רז. האמבולנס ישא את שמו של נעם ויתן סיוע בשעות חירום.

אלמנתו של נעם התרגשה עד דמעות בעת שמנחה האירוע הכריז כי גוייס סכום של חצי מיליון שקלים לרכישת האמבולנס לזכרו של בעלה נעם הי"ד. בדברים שנשאה בפני מאות המשתתפים היא סיפרה על החיים לצד מתנדב מד"א שמסייע לכל פונה.

האירוע נערך בהשתתפות מנכ"ל מד"א אלי בין, בכירים בארגון והרב ישראל מאיר לאו שכיבד את הנוכחים בנוכחותו.

מנכ"ל מד"א בין העניק לאלמנתו של נעם, אפרת רז, תעודת הוקרה על פועלו של בעלה נעם הי"ד. האירוע הסתיים לקול שירת התקווה על ידי התזמורת והקהל.