גדי סוקניק
גדי סוקניקצילום: Miriam Alster/FLASH90

איש התקשורת גדי סוקניק טען הבוקר (שני) כי נבחרי הציבור ממפלגת הליכוד הם ברמת אינטלגנציה נמוכה יותר מנבחרי הציבור ממפלגת יש עתיד.

"תבדוק מפלגות אחרות שהן כן דמוקרטיות לכאורה, למשל הליכוד", אמר סוקניק בתכנית הבוקר של חדשות 13. "מרכז הליכוד רצוף באינטרסים ונגוע בכל נגעי העולם והנבחרים הם בהתאם".

לדבריו, "בסך הכל, כאזרח אני אומר ומשתדל להגיד את זה כאזרח אובייקטיבי, ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של יש עתיד. רמה נמוכה של תפקוד, של אינטליגנציה, של תרבות. תבדוק את האנשים. כל מסורת הצרחות והאלימות המילולית בכנסת תבדוק מי מוביל אותה. החברים של יש עתיד הם ברמה הרבה יותר גבוהה והם גם עושים הרבה יותר בשביל הציבור אם אתה בודק אותם אחד אחד".

דבריו של סוקניק עוררו זעם. ח"כ קרן ברק (הליכוד) כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "מוכנה להיבחן על רמת האינטליגנציה שלי מול כל ח"כ או שר ביש עתיד ובכלל בקואליציה ופעם אחת ולתמיד נסיים את ההתנשאות הדוחה והריקה מתוכן הזו".

ח"כ ניר ברקת מהליכוד הגיב: "גדי סוקניק, תתבייש לך! הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית הגדולה היחידה בישראל. נבחרי הליכוד הם מהטובים והחרוצים בכנסת. אני גאה להיות ליכודניק וגאה להיות חלק מנבחרת מנצחת שמייצגת את עם ישראל נאמנה. נגמרו הימים שנעבור לסדר היום על הגזענות".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד הגיבה: "תסלחו לי על הצרפתית אבל בציפורן של הזרת שלי יש יותר אינטיליגנציה מאשר במוחם הבינוני והרדוד להכאיב של הגדי סוקניקים של העולם".

יו"ר הליכוד העולמי דני דנון הגיב: "בוקר טוב לגדי גרבוז סוקניק, התורן החדש של השמאל שבחר לזלזל ולהתנשא על הציבור הימני לאומי. הנבחרת של הליכוד, שנקבעת ע"י 140 אלף חברי ליכוד, היא האיכותית והטובה מבין מפלגות ישראל. גאה להיות חלק ממפלגת הליכוד".

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר בתגובה לדברי גדי סוקניק: "אובדן הדרך של השמאל גורם לאובדן הערכים. סוקניק יהיר ומתנשא ברמה הכי מגעילה שיכולה להיות ומייצג את האלטיזם שנאבק בישראל השנייה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "אין גבול לצביעות של השמאל. פעם הם קראו למצביעי הימין עדר של בהמות, פעם מנשקי קמיעות, היום גדי סוקניק קורא להם נבחרי ציבור ברמה נמוכה של אינטלגנציה. אבל זה לא יעזור, כי כמה שהשמאל ימשיך להכפיש, לפלג ולהפיץ שנאה, האמת איתנו ואנחנו ננצח וככל שיכפישו, ויתקפו כן נרבה וכן נפרוץ".