ילדה להורים נכים חולה ולא זוכה מענה רפואי
ילדה להורים נכים חולה ולא זוכה מענה רפואיצילום: shutterstock

סיפורה של משפחה מבית שמש שמתמודדת במשך שנים עם אב חולה ולאחרונה גם עם אמא שנפצעה קשה בתאונת דרכים ובימים האחרונים ממש התגלתה מחלה כרונית אצל בתם הבכורה ואין באפשרותם לממן עבורה את הטיפול הרפואי המומלץ על ידי הרופאים.

אם המשפחה משתפת במצב הקשה אליו נקלעה המשפחה:

קוראים לי יהודית אני בת 39 ואמא לשלושה ילדים שהם כל עולמי. עד לפני מספר שנים היינו משפחה שלווה ומאושרת, שלמה בעלי ואני גדלנו את שלושת ילדינו בנחת, הוא וגם אני השתדלנו בשביל פרנסתנו.

אבל כל זה עד המחלה הנוראה שתקפה את שלמה, בגיל 35 שלמה חלה, אף אחד לא הכין אותנו לתקופות ארוכות של שהיה במיטה מתוך ערפול וחולשה, הימים הפכו להיות מלאי תקווה לשמור על שגרה וכל יום ששלמה היה מסוגל להסתובב בבית וקצת לתפקד ניצלנו לטובת השקעה בילדים.

לסיוע למשפחה המתמודדת לחצו כאן >>>

לפני תקופה קצרה שלמה שכב במיטה באחד ההתקפים הקשים שלו, יצאתי לקופת חולים כדי לקנות מעט תרופות, כשחציתי את הכביש פגע בי רכב, הפגיעה הייתה קשה הובהלתי לבית חולים מעורפלת הכרה, הייתי לבד, שלמה לא יכול היה לצאת מהבית ובמשך תקופה ארוכה הייתי מאושפזת, כשהוא הרגיש יותר טוב הוא בא לבקר, גם מאחורי חדר הניתוח הוא ישב לא פעם באותו אשפוז ממושך.

עכשיו אני שבועות בודדים אחרי השחרור.

כשחזרתי הביתה, הבית היה נראה נורא, בגדים זרוקים בכל מקום, שיש וכיורים מלאי כלים, ניסיתי מתוך התשישות יחד עם ההליכון לעבור מחדר לחדר, אבל היה לי קשה, וכמעט בלתי אפשרי.

נעה ילדתי בת ה - 12 השתדלה לסייע לי בכל דרך, היא הייתה זמינה ומוכנה לעשות את כל המוטל עליה, עד אותו היום בו המורה קראה לה ונעה קרסה על הרצפה לעיניה…

נעה חולה במחלה כרונית, תרופות יקרות עשויות לשפר את מצבה. כששמעתי את מחירן, ניתקתי את הטלפון ופרצתי בבכי.

עד עכשיו השתדלתי להיות חזקה, גם מתוך המחלה של שלמה, גם בתוך הקושי שלי, אבל עכשיו שכסף לטיפול לנעה אין לי אני מרגישה שאני מתמוטטת. הנטל הפיזי והנפשי שלי עצום.

בבקשה תעזרו לי לעזור לנעה, להיות פה בשביל שלושת הילדים שלנו ולגדל אותם מתוך אהבה.

תודה, יהודית.

לתרומה לחצו כאן >>>