תינוק
תינוקצילום: ISTOCK

לפי נתוני האו"ם חסרות בעולם 120,000,000 נשים ובנות בעיקר במזרח הרחוק. מכיוון שבדרך הטבע נולדים בעולם בנים ובנות במספר כמעט שווה וחוסר לא צריך להיות, יש סיבה אנושית לחוסר והיא הפלות מכוונת של הורים שרוצים רק בנים ולא בנות.

האם ההפלות הללו מוסריות בעינכם בשם הזכות הקדושה של האישה על גופה? ומה תגידו על אישה שנוטלת את החיים של העובר שלה כי היא רוצה להשלים תואר, לקנות אוטו או לנסוע לחו"ל. איפה הגבול?

ביוון וברומא של פעם הפכו את "מדיאה" לאלילה אחרי שהיא רצחה את שני בניה בשם הזכות הקדושה של האישה לנקום בבעלה. ביוון וברומא של פעם חשבו הפילוסופים שמותר להורים לזרוק לאשפה תינוקות חיים, אי אפשר לחייב את ההורים לגדל ילדים לא רצויים. "בשם הזכות הקדושה של ההורים על ביתם ורכושם".

במדינות ערב היו קוברים את הבנות בחיים. הם צריכים לוחמים בקרבות השבטים והבנות לא טובות לזה, חבל לגדל אותם לשווא. ביפן היו עושים את הפעולה הזו יותר בעדינות, המיילדת הייתה מניחה מטלית רטובה על האף של הילד או הילדה שאינם רצויים עד שהיו נחנקים למוות, קראו לזה בשם מכובס "דילול" כמו שקוראים לזה היום בשם מכובס "הפלה".

יש כאלה שחושבים כי רצח של עובר הוא רצח לכל דבר גם את תקרא לו דילול או הפלה. יש לילד ולילדה לב מרגיש ומוח חושב. יש להם ידיים ורגלים והם מזיז אותם ברצונם. יש להם זכות לחיים כמו לכל יצור חי אחר. למרות שהם לא יכולים לפתוח את פיהם, אסור להרוג אותם גם אם עושים את זה בעדינות ובחלוקים לבנים.

יש כאלה שאומרים כי זכות האישה על גופה קודמת לחיים של העובר וקודמת אפילו לדמוקרטיה. בית המשפט העליון בארה"ב קבע כי על פי החוקה מותר לנבחרי הציבור בכל אחת מ-50 המדינות של ארה"ב לקבל החלטה שאומרת כי אסור לרצוח עוברים חיים, לדעת שופטי בית המשפט העליון של ארה"ב מי שרוצה לאסור על נבחרי הציבור לייצג את דעת הציבור - הוא הדיקטטור.

לעומתם סוברים כל מיני אנשים "מתקדמים" שהדעה של השופטים הללו לא לגיטימית. כולם כאחד הביעו זעזוע מפסיקת בית המשפט העליון של ארה"ב וסיפרו לכולם כי בית המשפט העליון של ארה"ב שייך ל"כוחות האופל" של טראמפ, הם הסבירו כי בית המשפט העליון פסק פסיקה לא לגיטימית ולקח אחורה את ארה"ב חמישים שנה.

אל תתרשמו מכל ה"מתקדמים" הללו שחוזרים אלפיים שנה אחורה לשנות החושך של יוון ורומא, זכותכם המלאה לחשוב שחיים הם דבר קדוש. שרצח הוא דבר חשוך. זכותכם לומר בקול כי חיים יותר חשובים מטיול בארה"ב, מאוטו חדש או מתואר שני. זכותכם לחשוב שהריגת עובר היא פרימיטיביות חשוכה ולא קידמה מוארת.

אל תיתנו לכל המתקדמים והפרוגרסיביים לבלבל לכם את הערכים. אל תתנו לכלי התקשורת להנדס לכם את התודעה, אל תתנו לשבש את הרגשות הכי בריאים שלכם. תאמינו בחיים. תאמינו בערכים. תכתבו את דעתכם בגלוי, תפרסמו את דעתכם, זו דעה הכי לגיטימית שבעולם, זו הדעה בעד החיים.