סערה ברשת התחוללה לאחר שהתברר שמספר מפורסמות שדיברו לאחרונה בשבח שמירת טהרת המשפחה קיבלו על כך כסף במסגרת קמפיין לקידום ערכי טהרת המשפחה.

מדובר בקמפיין שיזם ארגון 'שעשני אישה' שהקימו ברכה שילת ורותי לבייב, במסגרתו מספר מפורסמות חילוניות ששומרות על טהרת המשפחה מדברות על כך בגלוי בראיונות וברשתות החברתיות.

אולם, יש מי שלא אהב את הקמפיין. העיתונאית נריה קראוס יצאה נגד הקמפיין וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "סלבס חילוניות מספרות לאחרונה שהן מתחילות לשמור נידה ומעודדות את העוקבות לעשות זאת 'כדי לשמור על להט בנישואים'. מה מתברר? זה תוכן שיווקי תמורת עשרות אלפי ש"ח מהמיזם של רותי לבייב. בין המשתתפות: יעל בר זוהר, מיכל אנסקי, שי מיקה. תזכורת בקטנה: אנחנו לא טמאות".

העיתונאית החרדית אפרת פינקל כתבה: "הקמפיין של רותי לבייב לשמירת נידה מחרפן אותי. כמה בקלות אפשר לקחת דבר נשגב, כזה שנשים ביהדות מסרו את נפשן עליו במשך דורות, ולהפוך אותו לטמטום אינסטגרמי ולמכונת כסף. לקחת ערך יהודי מקודש ולעשות ממנו עוד מוצר למכירה בעולם השטחי והפתטי של הסלבס וההשקות. איכס עלייך".

מנגד, העיתונאי יאיר שרקי כתב בטוויטר: "כאדם מאמין מביך אותי לחשוב שמקדמים שמירת מצוות תמורת כסף, אבל מגעיל יותר לראות את הקמפיין שמציג שמירת נידה כדבר נלעג. טהרת המשפחה איננה חושך ופונדומטליזם. היא חלק מהמסורת והתורה שלנו. והגדרת "טומאה" היא לא "נגד נשים". גברים מוגדרים טמאים בלא פחות הזדמנויות. וכולנו בחזקת טמאים".

העיתונאי מענדי גרוזמן הוסיף: "נסו רגע לבודד את העמדה שלכם לגבי הלכות נידה, ולהשיב רק על השאלה הבאה: מה הבעיה בלקדם ערך דרך משפיעניות תמורת תשלום? אם נניח מיזם יום המעשים הטובים היה מקדם תמורת תשלום, גם הייתה בעיה?".