חנוכת הסניף בראש העין
חנוכת הסניף בראש העיןצילום: דוברות

בהשתתפות מעל 100 איש, חברי מועצה, אישי ציבור וראש העיר שלום בן משה, חנכו אמש (שלישי) יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', ח"כ אופיר סופר ומנכ"ל המפלגה יהודה ולד את פתיחת הסניף בראש העין בראשו עומד איתן תם.

הכנס ופתיחת הסניף בראש העין מצטרפים למפגשים הרבים הנערכים ברחבי הארץ בשבועות האחרונים כחלק ממסע הציונות הדתית ומבליטים את חשיבות השטח בפריימריז והבחירות הקרובות.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר כי "המחנה הלאומי הולך לחזור ובענק. יש מי שגורר בחוסר אחריות ובפופוליזם את מדינת ישראל למערכת בחירות מיותרת לצערי. אנחנו יוצאים למערכת הבחירות עם המון תקווה. תקווה להשיב את מדינת ישראל לדרך המלך. עבודה גדולה לפנינו, לחזק ולהגדיל את מפלגת הציונות הדתית ככל הניתן ולהוציא מאות אלפי אזרחים אל הקלפי ולבנות ממשלה לאומית שתחזק את מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ותעצור את העוולות הנוראיות שממשלת ישראל הביאה עלינו בשנה האחרונה".

ח"כ אופיר סופר הוסיף, "כמי שקיבל את האחריות להוביל את הנושא המוניציפלי והקשר עם השטח של מפלגת הציונות הדתית אני מברך על פתיחת סניף וכנס מרשים בהובלתו של עו"ד איתן תם. איתן הוא שליח ציבור אמיתי ואני מאחל לו בהצלחה רבה בחיבורם של תושבים רבים למפלגה לקראת הפריימריז והבחירות. הצלחתו, הצלחתנו".

מנכ"ל המפלגה יהודה ולד סיכם, "כחלק מחיזוק הציונות הדתית בכנסת אנו פועלים לחיבור הציבור הדתי לאומי על גווניו לבית אחד ומאוחד, אנו עוברים בכל עיר ישוב וקיבוץ, מקשיבים ומשמיעים. יש ציבור גדול שצמא להנהגה עם ערכים ודרך ואנחנו יחד בונים את הבית הפוליטי בשביל הציבור הנפלא הזה ובשביל המדינה".