יהודה משי זהב
יהודה משי זהבצילום: Yonatan Sindel/Flash90

כמו לאחר פטירתו של הסופר חיים ולדר, כך גם עם פטירתו של יהודה משי זהב שנה לאחר שניסה להתאבד, כלי התקשורת החרדים הולכים סחור סחור וחלקם לא מזכירים בכלל את העדויות הקשות שפורסמו נגד יו"ר זק"א לשעבר.

באתר החרדי 'כיכר השבת' ציינו את השתלשלות דרכיו של משי זהב מאז פרסום התחקיר ועד לפטירתו, כולל העדויות הקשות שפורסמו בעיתון ''הארץ''.

באתר 'בחדרי חרדים' התייחסו לפטירתו בכתבה שכללה את קורות חייו מהזמנים שבהם היה עסקן בעדה החרדית, דרך הדלקת המשואה ביום העצמאות ועד לפטירתו. באתר לא ציינו את העדויות נגד משי זהב.

בסוף הכתבה, לאחר קורות חייו, נכתב: "לפני למעלה משנה, בעקבות סערה תקשורתית, פרש מארגון זק"א אותו הקים, והבוקר כאמור הלך לבית עולמו לאחר שנה בתרדמת".

האתר 'JDN' התייחס לפטירה אך ללא כל אזכור לחשדות, לתחקירים ולמעשיו. בכתבה צויינו קורות חייו של משי זהב מאז צעירותו ועד לפטירתו. באתר סיכמו את ימי חייו: "בצעירותו היה ממובילי פעולות המחאה של העדה החרדית נגד מדינת ישראל ומוסדותיה. משי זהב עמד בראש ארגון זק"א עד שפרש לפני קצת יותר משנה".

באתר 'חרדים 10' נכתב: "בחודש מרץ 2021 התפרסם תחקיר של העיתונאים אהרן רבינוביץ ושירה אלק בעיתון ‘הארץ’, בו פורסמו חשדות שלפיהם ביצע מעשים חמורים בגברים ונשים, ילדים וילדות". באתר 'בחזית' לא התייחסו כלל למותו של יהודה משי זהב. עם פטירתו של חיים ולדר הם הסתפקו במבזק המודיע על מותו.

ב'אקטואליק' ציינו רק כי "יו"ר זק"א לשעבר שזכה בעבר בפרס ישראל על מפעל חיים החליט שהוא מוותר עליו, בעקבות התחקיר שהעלה חשדות לעבירות נגדו. עם זאת, משי זהב הכחיש את המיוחס לו ואמר שמדובר בעלילת דם".

העיתונאי והפרשן ישראל כהן צייץ בחשבון הטוויטר שלו מיד עם היוודע דבר הפטירה: "‏יהודה משי זהב ז"ל". כהן קיבל עשרות תגובות נזעמות על צירוף המילים ז"ל לשמו של משי זהב.