פסנתר
פסנתרFREEPIK

פסנתר כנף בליסינג

מי אינו אוהב לשמוע את צלילו של פסנתר הכנף? לפסנתר יוקרתי ומיוחד זה ישנו צליל ייחודי, כך שכל מי שיודע לנגן יצירות של מלחינים גדולים כמו מוצרט או בטהובן, נהנה לנגן ולהשמיע את נגינתו לאחרים. הבעיה היא שלפעמים אתם משקיעים סכומי כסף גבוהים במיוחד בפסנתר כנף, ולאחר מכן מגלים שאולי הייתם צריכים לרכוש פסנתר אחר, או שאולי אתם כבר לא זקוקים לפסנתר כזה כי איש אינו מנגן בו. או אז מתחיל מסע של שכנועים ומכירות, שהרי הפסנתר תופס מקום בבית ואתם כבר אינכם זקוקים לו, או שאולי הייתם קונים בשמחה פסנתר קטן יותר.

פסנתר בליסינג – איך זה עובד בעצם?

אם אתם מעוניינים לקנות פסנתר יקר וללא פשרות, אך חוששים שלא תוכלו לעמוד במחיר, פסנתר בליסינג הוא הפתרון. כבר לא צריך להתפשר על פסנתרים באיכות נמוכה יותר או לקחת הלוואות. חנות פסנתרים ונגישה מקצועית מציעה לכם לרכוש פסנתר בליסינג וללא התחייבויות. חנות פסנתרים היא חנות מיוחדת המציעה לכם פסנתרים מסוגים שונים. אתם מוזמנים לבחור את הפסנתר המתאים מבלי להתפשר על האיכות, וכך ליהנות מפסנתר יקר שמדבר בעד עצמו.

אז איך זה עובד? אם רוצים לדוגמה, לרכוש פסנתר שעולה כמה עשרות אלפי שקלים, ניתן לבחור בדגם המתאים, לשלם מקדמה ולשלם בכל חודש סכום סמלי של כ-150-200 שקלים למשך 60 חודשים. לאחר מכן, תוכלו להחליט אם להשיר אצלכם את הפסנתר או לבחור פסנתר מדגם אחר שמתאים לכם יותר. כך שגם אם הילדים התחילו לנגן בפסנתר ועזבו זאת או אם עברתם לדירה קטנה יותר ואתם זקוקים לפסנתר קטן יותר, תוכלו להחזיר את הדגם הישן ולקבל חדש.

כל הסיבות לקנות פסנתר מחנות פסנתרים

כל מי שבוחר לקנות פסנתר מחברת פסנתרים נהנה משורה ארוכה של יתרונות משמעותיים:

  • נהנים משיטת תשלומים נוחה – בימינו הפסנתר אינו נחלתם של עשירים בלבד. תוכלו לקנות פסנתר טוב ואיכותי מבלי לקחת הלוואות או לרושש את הכיס, וזאת בזכות שיטת תשלומים נוחה ומתקדמת שמאפשרת לכם לרכוש כל פסנתר שתרצו מבלי לעשות מינוס בחשבון הבנק.
  • מכוונים את הפסנתר שלכם בחינם – אם אתם משתמשים בשירותי פסנתר כנף בליסיניג של פסנתרים, אתם נהנים מכיוון פסנתר בחינם לאורך התקופה.
  • מעניקים את השירות הטוב ביותר – אצל פסנתרים אתם מרגישים כמו משפחה אחד גדולה. כאן תקבלו שירות אדיב ומקצועי ומענה לכל בעיה. אחרי הכול, כאשר משתמשים בפסנתר לאורך זמן, לא אחת נוצרות תקלות קטנות שפה ושם צריך לתקן. הצוות המקצועי זמן אליכם בכל עת.

כך תבחרו את הפסנתר הטוב ביותר

רוצים להתחיל סוף כל סוף לנגן בפסנר ולהיזכר בכל התווים? רשמתם את הילד לחוג פסנתר ועכשיו אין לו ברירה אלא לתרגל בבית? אם רוצים לבחור פסנתר בדרך הנכונה, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

כמה אתם מוכנים להשקיע בפסנתר.

מחירי הפסנתרים משתנים בהתאם לנתונים שלהם. אם אתם מבחינים בפסנתר שעולה כ-5,000 שקלים, ייתכן שמדובר בפסנתר בלתי איכותי מועד לפורענות ועלול להיהרס. פסנתר טוב יכול לעלות בסביבות ה-20,000 שקלים, ואם אתם רציניים לגבי הנגינה שלכם או של בני משפחתכם, כדאי בהחלט להשקיע בפסנתר בעלות גבוהה, או כפי שאמרנו, תוכלו לרכו פסנתר כנף בליסינג וליהנות מתשלומים נוחים.

האם לרכוש פסנתר חדש או פסנתר יד שנייה?

בדומה לרכישת רכב, זוהי גם ההתלבטות לגבי רכישת הפסנתר. ובכן, פסנתר יד שנייה זול יותר מבחינה משמעותית, אך האם התחזוקה שלו זולה? לא תמיד. פסנתר יד שנייה עבר ידיים רבות, אינכם יודעים בוודאות אילו תיקונים נעשו בו ומה ההיסטוריה שלו. אנשים הרוכשים פסנתר יד שנייה מגלים לא אחת כמה תיקונים משמעותיים הם צריכים לערוך בו לפני שאפשר לנגן בו. כך שההוצאה עבור הפסנתר הישן לא תמיד משתלמת. פסנתר חדש מהניילונים, לעומת זאת, הוא פסנתר מעולה המגיע כבר עם כל המאפיינים שאנו רוצים. וכפי שאמרנו מקודם, המחיר זו כבר אינה בעיה כשיש ליסינג.

האם לקנות פסנתר כנף או פסנתר עומד?

אחת השאלות העולות כאשר קונים פסנתר היא איזה פסנתר מתאים לנו ביותר? המבנה של פסנתר הכנף ייחודי יותר. המיתרים שלו נמתחים בצורה אופקית, הפטישים מכים מלמטה ואז חוזרים למקומם בזכות כוח המשיכה. המבנה של פסנתר הכנף מאפשר לכם ללמוד לנגן מהר יותר, להשיג שליטה על אופן הפקת הצליל והשיג צליל פתוח וחזק יותר. וזאת לעומת פסנתר עומד שבו המיתרים מתוחים באופן אנכי והצליל שלו אינו פתוח וחזק כל כך. עם זאת, פסנתר כנף מתאים בהחלט לאנשי מקצוע שרוצים לקחת את הנגינה רחוק יותר, בעוד פסנתר עומד מתאים לכולם, בייחוד לאלה שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הנגינה. כמו כן, פסנתר כנף גדול יותר מפסנתר עומד, כך שאתם זקוקים למקום רב יותר בבית.

איזה גובה פסנתר אתם מחפשים?

הפסנתרים מתחלים לגבהים שונים בהתם לסוגים. גובהם של פסנתרים קצרים יותר נע בין 92 ל-100 סנטימטרים, הם זולים יותר ובעלי צליל חלש יותר. פסנתרים בגובה של 100-110 סנטימטרים גבוהים אף במעט יותר מהקודמים. פסנתרים בגובה ל 110-122 סנטימטרים נחשבים לטובים, איכותיים ומפיקים צלילים חזקים. ויש גם פסנתרים למקצוענים שנעים בגובה שבין 122 ל-133 סנטימטרים.

אורך הכנף של פסנתר הכנף.

אם החלטתם לרכוש פסנתר כנף, יש צורך לבחור ראשית כל את אורך הכנף. ישנם פסנתרים קטנים יותר שאורך הכנף שלהם הוא פחות מ-1.70 מטרים. ישנם פסנתרי כנף גדולים יותר בין 1.70 ל-1.80 מטרים, והם הנמכרים יותר. מדובר בפסנתרים זולים יחסית, ועדיין מקצועיים. ויש פסנתרים מקצועיים הרבה יותר שאורך הכנף שלהם מגיע ל-1.25 ואפילו ל-2.50 מטרים. פסנתרי כנף אלה מיועדים לכל מי שמעוניין לקחת את הנגינה בפסנתר כמה צעדים קדימה.

כל הסיבות להתחיל נגן בפסנתר

לפני שאתם קונים את הפסנתר הראשון שלכם, קבלו את כל הסיבות להתחיל לנגן דווקא בפסנתר. לא משנה בני כמה אתם או מה העיסוק שלכם, נגינה בפסנתר תעשה לכם רק טוב, גם אם אינכם מתכוונים להיות נגנים גדולים בעתיד. לנגינה בפסנתר ישנם כמה יתרונות משמעותיים בנגינה על הפסנתר. ראשית, היא תורמת מאוד להתפתחות המוח, וככל שמנגנים בגיל צעיר יותר, כך ניתן לפתח את המוח בצורה טובה יותר. אבל גם אם התחלתם לנגן בגיל מבוגר יחסית, הכול טוב. נגינה בפסנתר הוכיחה כמשפרת את תפקודי המוח גם בגילאים מבוגרים. שנית, נגינה בפסנתר מרגיעה את הגוף והנפש. כשלומדים לנגן ולשלוט בפסנתר, מגלים עולם ומלואו. לאחר יום עבודה לחוץ או בעיות בבית הספר, אפשר להתיישב על הפסנתר ולהתחיל לנגן. שלישית, הקלידים העדינים יחסית של הפסנתר מתאימים עבור כל אחד. וזאת בניגוד לכלי נגינה אחרים שדורשים יותר מאמץ כמו צ'לו או תופים. גם ילד קטן יכול להתיישב ליד הפסנתר ולהתחיל לנגן. נוסף על כך, הנגינה על הפסנתר משפרת את הביטחון העצמי של המבוגרים והילדים כאחד ומאפשרת להם להיות בטוחים יותר בחברה. שלא לדבר על כך שתמיד אפשר להתפאר בפני הסביבה בזכות יכולות הנגינה שלכם.