עשרות מוסלמים ערכו את תפילת יום השישי ברחבה הסמוכה למסגד באר שבע אל-כביר במחאה על כוונת העירייה לאפשר עריכת פסטיבל מוזיקה במקום.
האימאם שנשא את הדרשה בתפילת יום השישי תקף בחריפות רבה את החילול הצפוי של המסגד, מקום הפולחן של המוסלמים לאללה, בציינו כי הכעס והזעקה של המוסלמים בעניין זה היא למען אללה, שכן המסגד הוא הקשר האמוני של המוסלמים ואינו אך מבנה רגיל.
לדבריו, הקשר של המוסלמים בלב ובאמונה הוא למסגד אל-אקצה, וכי כל המסגדים בכל שטח פלסטין קשורים כמו ורידי הדם למסגד אל-אקצה, ולכן חילול של מסגד באר שבע הוא חילול של מסגד אל-אקצה ודת האסלאם.
במסר ישיר לעיריית באר שבע ולרשויות אמר האימאם, כי המוסלמים לא יעמדו שלובי ידיים וצופים במתרחש כאשר מסגד, שאללה הגדיר המקום החביב עליו ביותר, מחולל.
הוא הדגיש, כי הנפש של המוסלמים וילדיהם, יהיו קורבן למען המסגדים שהם בתיו של אללה (כלומר המוסלמים יהיו מוכנים להקריב את חייהם למניעת חילול המסגדים).
עוד אמר האימאם, כי המסגד נבנה בשנת 1906 לפני "הכיבוש" והוא יישאר עומד על תילו גם לאחר שהכיבוש יסתלק, שכן אללה הבטיח למוסלמים, כי אלה שהורסים את המסגדים יושפלו בעולם הזה ומנת חלקם בעולם הבא תהיה יסורים קשים.
המחללים את המסגדים, אמר האימאם, מפגינים עוינות כלפי אללה ותוקפים את אללה וככל שהם גורמים עוול גדול יותר כך הם מקדמים את הסתלקותם.
בהקשר זה הזכיר האימאם פסוקים מהקוראן בהם אללה אמר שהשמיד את העמים שגרמו עוול והפיצו אי צדק, ולגבי הגורם עוול דומה בימינו אלה אמר, כי "הוא הכריז מלחמה נגד אללה" לפני המלחמה במוסלמים.
האימאם הדגיש, כי אדמת פלסטין כולה היא אדמת הקדש השייכת אך ורק למוסלמים, זו ארץ של אללה, ולפיכך אסור לשאת לתת על שעל ממנה.
המסגד בבאר שבע, אמר האימאם, הוא בלתי נפרד מאדמת ההקדש של פלסטין, ועל כן אסור לוותר על המסגד הזה ולא על שעל ממנו או מאדמת פלסטין.
האימאם אמר, כי קללת אללה תהיה על כל מי שינסה לבצע שינויים באדמת פלסטין או לגרש את תושביה, וכי המוסלמים בפלסטין נמצאים על אדמת פלסטין שהיא אדמת "הריבאט" (כלומר אדמת ההיאחזות וההיערכות לקראת הג'יהאד).
בעניין זה אמר האימאם, כי לדברי מוחמד אמר שהגי'האד הטוב ביותר הוא "הריבאט", ו"הריבאט" הטוב ביותר הוא באשקלון הנמצאת לא הרחק ממקום התפילה מול המסגד בבאר שבע. הוא ציין, כי המאמינים המוסלמים מוכנים למות בג'יהאד ולהיות שהידים למען אללה.