החתונה בעוז ציון
החתונה בעוז ציוןצילום: ללא קרדיט

עשרות מתושבי בנימין, תלמידי "מרכז הרב", רבנים וחברי כנסת הגיעו הערב (שני) למאחז 'עוז ציון', שם התקיימה חתונה של תלמיד ישיבת "מרכז הרב" יוסף ישראלי עם בחירת ליבו יסכה ג'רבי.

הזוג הצעיר שיצטרף אל תושבי ''עוז ציון'' החליט לקיים את החתונה בשטח המאחז שסבל בשנה האחרונה מהריסות חוזרות ונשנות שביצעה מערכת הביטחון.

לאחר חופה מרגשת מול נוף עוצר נשימה של הרי בנימין התכנסו הנוכחים לסעודת מצווה בבית המדרש החדש.

בין אורחי הכבוד היו הרב דב ביגון, הרב ינון קליין, הרב שרשבסקי, הרב יוסף ויצן, חבר הכנסת יצחק פינדרוס וחברת הכנסת לשעבר אוסנת מארק.

פינדרוס והרב ביגון
פינדרוס והרב ביגוןצילום: ללא קרדיט

הוריו של החתן נתי וענבל ישראלי סיפרו על סגירת המעגל המיוחדת עבורם: "לפני 24 שנה הקמנו יחד את היישוב רחלים והיה לנו חלום להקים יישוב ולהתחתן בו. כשהתחתנו עוד גרנו באוהלים", סיפר נתי. "אנחנו גאים בבנינו שממשיכים בדרכינו וביוסף עוז שמתחתן גם הוא, בישוב צעיר שנמצא בתחילת דרכו, בעז"ה כמו שקמו רחלים ושאר הישובים בהתיישבות עם הרבה נחישות ואמונה, גם עוז ציון הישוב הצעיר שמונה כרגע משפחות בודדות יפרח ויגדל לישוב גדול ומפותח, ממשיכים ומיישבים את ארץ ישראל בעוז".

אסנת מארק חברת הכנסת לשעבר מהליכוד אמרה בהתרגשות: "יוסף ויסכה הם זוג מדהים ומלא באמונה שהחליטו בצעד מדהים בעיניי להקדיש את היום המאושר בחייהם להזכיר לכולנו את אשר ציווה הקב"ה את אבותינו ואותנו, לרשת את הארץ ולזכות מטובה.

"במקום שבו הוקם הערב בית נאמן בישראל הוספנו עוד אבן משמעותית ומיוחדת בבניין ארץ ישראל. אני מברכת את המשפחות היקרות, את הזוג המאושר ואת כל תושבי עוז ציון שזוכים היום למשפחה נוספת שתחזק את ההתיישבות בארץ ישראל", איחלה מארק.

צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט