מוזיאון האשליות
מוזיאון האשליותצילום: יחצ

לאחר שהכה גלים ב-40 מדינות בעולם "מוזיאון האשליות" זוכה להצלחה פנומנלית בישראל עם למעלה מ-150 אלף מבקרים שכבר ביקרו ונהנו.

הסיפור המטורף החל למעשה עם שני יזמים מקרואטיה. הצלחתו האדירה הפכה עד מהרה לרשת המונה כיום 40 מוזיאונים ברחבי העולם והוא נחשב לאחת מהאטרקציות המובילות והצומחות ביותר בעולם.

בכל מקום בעולם בו הושק מוזיאון האשליות: ניו יורק, שיקגו, טורונטו, פריס, מדריד, איסטנבול, אתונה, קהיר, דובאי, שנחאי ועוד.. הוא הפך במהרה למותג מוכר ולאטרקציה מובילה וכעת גם ישראל על המפה!

המוזיאון מתאים לכל גיל ולכל רובדי האוכלוסייה והוא מאפשר פעילות למבוגרים, ילדים, בני נוער, חיילים, סטודנטים ועוד..

המוזיאון מציע למבקרים עשרות אטרקציות שונות ומגוונות שיפעילו את המחשבה ומעוררים את הדמיון:

אשליות גובה, אשליות היפוך, אשליות עיוות הנוצרות באמצעות מראות, אשליית אינסוף, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליית ריחוף המדמות העדר כוח משיכה, קליידוסקופ, אביזרים בהם יש "טוויסט" מסוים ועוד.

כל מוצג והאשליה שהוא מייצר והתוצאה מרשימה ומאמנת את המוח, לא סתם מכנים מומחים את הביקור בו כ- "שיעור כושר למוח". עד שלא תראו לא תאמינו!

התחושה המתמדת המלווה את המבקרים בין המוצגים השונים היא שילוב מנצח בין תמיהה, תדהמה, בלבול והנאה - חוויה אינטראקטיבית סוחפת, מרתקת ומשעשעת עם טריקים מדהימים ומתעתעים המלמדים אותנו על ראייה, תפיסה, מוח האדם והמדע, כך שיהיה קל יותר להבין מדוע העיניים שלנו רואות דברים שהמוח שלנו לא יכול/ מצליח להבין במבט ראשון.

הביקור במוזיאון נמשך כשעה. כדי לייצר חוויה טובה ונעימה במוזיאון, כמות המבקרים מוגבלת וזה יפה מאד.