ארוחת בוקר
ארוחת בוקרצילום: ISTOCK

כ-45 אורחים במלון דן בעיר אילת חשו ברע וסבלו מכאבי בטן, הקאות ושלשולים לאחר שאכלו בחדר האוכל של בית המלון. שלושה מהם אף פנו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים יוספטל באילת.

כ-30 מהאורחים שחשו ברע משתתפים בכנס לשכת רואי החשבון שמתקיים בעיר.

לשכת הבריאות הנפתית של משרד הבריאות ערכה בדיקה מיידית במטבח המלון, שממצאיה נכון לרגע זה היו תקינים. דגימות מזון נשלחו לבדיקה במעבדה ונפתחה חקירה אפידמיולוגית. "משרד הבריאות ימשיך להנחות את המלון בהתאם לממצאי החקירה שעדיין בעיצומה ולעדכן את הציבור במידת הצורך", נמסר.

לירון סופר שהתארחה במלון סיפרה לכאן חדשות: "הגענו לפה ביום ראשון, ביום שני בערב זאת הייתה הארוחה האחרונה שאכלנו במלון. מיום שני בלילה אנחנו חמישה אנשים משלשלים בלי הפסקה, מתפתלים מכאבי בטן ועוויתויות, כאבי שרירים והילדים על אקמול". בהמשך אמרה: "מאוד עצוב לי, באנו לחגוג לי יומולדת באילת, כל החופשה לפח, הילדים עצובים וגם אנחנו ולמלון אין תשובות. אנחנו לא נכנסנו לאכול משני בערב. כל הכסף לטימיון".

ממלון דן אילת נמסר: "אנו מצרים מאוד על כך שכמה מאורחי המלון נזקקו לטיפול. לפי המידע שיש בידינו מדובר ב-15 אורחים. שלחנו דגימות מהמזון לבדיקה, ואנו נמצאים בקשר שוטף עם משרד הבריאות. בית חולים יוספטל קבע כי כל אורחי המלון, שהיו בטיפול, לא סבלו מהרעלת קיבה. המלון נמצא בתפוסה מלאה ואנו מאחלים בריאות לכולם".