ח"כ משה ארבל
ח"כ משה ארבלצילום: ערוץ 7

חברי כנסת מימין ושמאל מאחלים רפואה שלמה ומתפללים להחלמתו של חבר הכנסת משה ארבל ממפלגת ש"ס, שעבר בדיקה לקראת תרומת כליה ונמצא אצלו ממצא חשוד בכליות.

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר צייץ בטוויטר: "שולח איחולי רפואה שלמה, לידידי משה ארבל שרצה לתרום כליה וגילו אצלו ממצא חריג בבדיקות. משה, הוא איש מוכשר שמסייע רבות לכל דורש ואיש חקיקה אמיתי. רק בריאות".

יו"ר ש"ס, השר לשעבר אריה דרעי אמר: "משה יקירי, הוכחת לכולם כי מנכונות לתרום ולעשות טוב, רק מרוויחים. רפואה שלמה במהרה".

יו"ר הכנסת מיקי לוי מסר: "אני מבקש לאחל לחבר הכנסת משה ארבל החלמה מהירה. בחירתו להתחיל בתהליך של תרומת כליה באופן אלטרואיסטי היא חסד גדול".

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס: "חבר כנסת משה ארבל ידיד אישי וחבר, הוא איש ציבור נדיר ביכולתיו המקצועיות אחד מהמבריקים והמיוחדים בש"ס, אך הרבה לפני זה איש חסד אשר נושא את מצוקתם של רבים בליבו ומעשיו.
משה בן אילנה רפואה שלימה ומהירה".

ח"כ יואב בן צור מש"ס: "ידידי ח"כ משה ארבל הוא סמל ודוגמא למופת לאיש ציבור אשר החסד והעזרה לזולת הם נר לרגליו, מאחל לו רפואה שלימה במהרה".

חבר הכנסת רון כץ מסיעת יש עתיד איחל לארבל: "החלמה מהירה חברי היקר ח''כ משה ארבל. הנכונות לתרום ולסייע לאחר הובילה אותו להצלת חיים, הפעם שלו עצמו. אני בטוח שתמשיך לתרום ולחפש תמיד היכן אפשר לתת. רק בריאות''.

כאמור, ח"כ משה ארבל מש"ס החל בחודש האחרון בהליך תרומת כליה אך במסגרת הבדיקות המקדימות שבוצעו התגלה ממצא חריג בכליות. אתמול עבר חה"כ ארבל פרוצדורה רפואית שבמהלכה הוסר בהליך כירורגי הממצא בהצלחה.

"ישראל היא מעצמה של חסד ומקום ראשון בעולם בתרומות הכליה. בורא עולם זיכה אותי לבקש להצטרף למערך ההתנדבותי המדהים הזה שהביא למעשה לגילוי המוקדם ולהחלמתי המהירה. אני מודה לציבור על ההתעניינות בשלומי ומבקש למסור כי אני חש בטוב ומודה לרופאים על הטיפול המהיר", מסר ארבל.