קריאת עיתון. אילוסטרציה
קריאת עיתון. אילוסטרציהצילום: Corinna Kern/Flash90

סוף שבוע הגיע ואיתם עיתוני השבת. בשורות הבאות נסקר במעט את כותרות העיתונים המובילים בציבור החרדי. תחקירים, מוישי קליינרמן והנשק הקטלני בארצות הברית.

'בקהילה': כתבת השער של המגזין, תחת הכותרת: "והנער איננו", עוסקת בנושא שנוגע ללב של כל אחד ואחת. ברקע היעלמותו של מוישי קליינרמן, הכתב יצא למסע בעקבות 580 הנעדרים בישראל שאין לגביהם קצת חוט.

עיתון 'משפחה' בחור לכתבת שער נושא שגם הוא נוגע לכל אחד ואחת אבל מכיוון שונה. תחת הכותרת: "כלכלה חונקת" הם מסקרים את יוקר המחיה שצבר תאוצה בישראל. הכתב ראיין מספר כלכלנים בכירים שענו על השאלה: "מי יעצור את הטירוף?"

מוספי החדשות ערכו תחקירים על הנושאים שבוערים בקרב הציבור החרדי, בעיקר לקראת הבחירות והמלחמה על כל קול.

במוסף החדשות של עיתון בקהילה ערכו תחקיר על האמירה של האדמו"ר מסלונים במועצת גדולי התורה: "לאן נעלמו המצביעים החרדים?".

התחקיר יצא לבדוק לאן נעלמו 60,000 מצביעים בנוסף לגידול הטבעי. עריכת התחקיר היא מכה קלה למפלגות החרדיות שטענו עד כה כי המספרים הם הרבה יותר נמוכים.

במוסף החדשות של עיתון משפחה, בחרו לכותרת ראיון עם ח"כ משה גפני ש"רוקד בין המחנות". גפני דיבר על החתונה שעוררה סערה ועל יחסיו עם יו"ר ש"ס אריה דרעי.

כתבה נוספת חושפת מסמך של 'דגל התורה' עליה חתמו ערב הבחירות האחרונות, הכתב מעמת אותם עם מספר טענות.

התחקיר של משפחה עוסק בנושא שצבר תאוצה במגזר החרדי בתקופה האחרונה וזה "התעמרות בגננות". בתחקיר הם מביאים "עדויות מטלטלות על עושק הגננות ברשתות מובילות במגזר החרדי".

עיתון 'רגע' מביא את סיפורם של יחידת הכלבנים לישראל - יכ"ל ברקע היעלמותו של מוישי קליינרמן. בראיון לעיתון, מפקד היחידה חושף מספר סודות על מבצעי איתור נעדרים.

בכותרת הראשית הם בחרו באירועי הירי בארצות הברית שהציפו מחדש את הוויכוח הסוער בשאלת הגבלת הסחר בנשק בארצות הברית.