וינסנט פרייזר, טייס חדש שקיבל את רשיון הטיס שלו רק לפני שמונה חודשים, נאלץ להתמודד עם מצב שגם טייסים מנוסים וותיקים ממנו חוששים במיוחד.

זמן קצר לאחר שהמריא עם המטוס החד המנועי שלו מצפון קרוליינה החל נורות האזהרה במטוס להבהב ולהצביע על תקלה במנוע. לאחר שבחן את המצב, הבין פרייזר כי ההזדמנות היחידה שלו להנחית את המטוס בשלום תהיה על כביש מהיר סמוך למקום בו הוא טס באותה שעה.

תוך כדי ניסיון לייצב את המטוס, כאשר כל הדרמה מצולמת במצלמת GoPro על קסדתו של פרייזר, הוא הצליח אחרי שניות ארוכות של דרמה להנחית את המטוס על הכביש המהיר, בין כלי הרכב והנהגים ההמומים שנסעו בו באותה שעה והבחינו במטוס המנמיך ונוחת במרכז הכביש המהיר.

"התחלתי לעבור על רשימת הבדיקה שלי, והצלחתי לגרום למטוס להתניע מחדש ולטוס עוד קצת, אבל הוא טס רק 3 עד 5 שניות ואז שוב היה צונח ומתחיל לשקוע שוב. הסתכלתי לשמאלי, ולא יכולתי לראות את זה קודם כי הכל שם עמקים והרים, וראיתי את הכביש הזה. נחתתי עליו בדיוק שם, בשורה מושלמת", תיאר פרייזר ל"חדשות 13" בארה"ב את רגעי הדרמה באוויר.

לאחר הנחיתה אמר פרייזר, בעבר חייל מארינס אמריקאי, כי "באותם רגעים נכנסתי למצב מנטלי שהיה לי כשהייתי בחיל הנחתים. אז זה היה פשוט, המטרה שלי הייתה להציל את חיינו ולהציל את האנשים בשטח, ועם נזק קטן ככל האפשר".