השר הורוביץ בבית החולים
השר הורוביץ בבית החוליםצילום: דוברות שערי צדק

נשיא המרכז הרפואי שערי צדק פרופ' יונתן הלוי והמנכ"ל פרופ' עופר מרין אירחו הבוקר (שני) את שר הבריאות ניצן הורביץ, מנכ"ל משרדו פרופ' נחמן אש ואת הנהלת המשרד לביקור עבודה.

כחלק מהביקור סיירו השר וצוות משרד הבריאות במרכז הסרטן ומכון הרדיותרפיה החדש ההולך ונשלם לקראת פתיחתו בנובמבר 2022, במלר"ד החדש ההולך ומושלם בימים אלו ונפגשו עם מטופלים.

פרופ' מרין הציג לשר ולהנהלת המשרד את ההיסטוריה של שערי צדק את תכניות הפיתוח וההרחבה ואת האתגרים המרכזיים של מערכת האשפוז בירושלים בכלל ובשערי צדק בפרט.

השר הורוביץ אמר: "אי אפשר לדמיין את ירושלים ואת מדינת ישראל בלי שערי צדק. מוסד עם עבר מפואר ועתיד מזהיר. אני רוצה להודות למנכ"ל, לנשיא ולכל הצוותים על העבודה המסורה שלהם. אני רואה את שערי צדק כמרכז רפואי ציבורי לכל דבר, אחד הגדולים בארץ שמוביל בתחומים רבים, שהמשרד והמדינה צריכים לפעול לפיתוחו. מרכז הסרטן ומכון הרדיותרפיה הגדול והמיוחד שייפתח בעוד מספר חודשים יהווה בשורה גדולה לתושבי העיר. דנו בנושאים רבים ואנו נעבוד יחד עם הנהלת שערי צדק על התכניות לטווח הארוך בפיתוח, במערך האשפוז ובכל נושא שנוכל לסייע בו".

פרופ' מרין הוסיף: "אני מודה לשר הורביץ, למנכ"ל פרופ' אש ולכל הנהלת המשרד על העבודה המשותפת הקרובה עם שערי צדק. זכינו לשיתוף פעולה ונכונות רבה לסייע ולקדם את שערי צדק. שערי צדק שחוגג השנה 120 שנות פעילות הוא מרכז רפואי ארצי מוביל ועלינו יחד עם משרד הבריאות לעבוד יחד כדי להמשיך את תהליך התפתחותו לטובת תושבי ירושלים. אנו משלימים את הקמת מרכז הסרטן ונכנסים לתכנון של מגדל אשפוז חדש. משרד הבריאות הוא שותף בכיר ומשמעותי ויחד עם כלל הנהלת המשרד נמשיך לקדם את שערי צדק לדורות הבאים".