אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"אצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

פגיעה ברגשות הדתיים. אחרי שסגרה את סגל השחקנים שלה כמעט באופן סופי ורשמי, היום (חמישי) קיבלה מכבי את תלוח המשחקים המלא שמחכה לה במפעל הכדורסל היוקרתי ביותר באירופה, מפעל היורוליג.

מכבי שתפתח את העונה ב-6 באוקטובר במשחק בית קליל מול ז'לגיריס קובנה, למחרת צאת יום הכיפורים, נתקעה בקושי גדול בכל הקשור לאוהדיה הדתיים ושומרי השבת, כאשר על פי לוח המשחקים המלא שפרסמה הנהלת היורוליג, לא פחות מ-10 ממשחקי הקבוצה מישראל יתקיימו אחרי כניסת השבת.

אמנם מדובר במשחקי חוץ של הקבוצה התל אביבית וחילול השבת לא יתקיים בישראל אך המשמעות תהיה כי אוהדיה הדתיים הרבים שמלווים אותה גם במשחקי החוץ וגם דרך צפייה בטלוויזיה, לא יוכלו לעקוב אחריה וללוותה בלא מעט ממשחקיה במסגרת האירופית הבכירה.

מדובר במשחקים נגד הקבוצות הגדולות ביבשת - פנאתינייקוס, אולימפיאקוס, אנאדולו אפס, ז'לגיריס קובנה, ריאל מדריד, וירטוס בולוניה, באיירן מינכן, פרטיזן בלגרד, באסקוניה ופנרבחצ'ה, אותם ייאלצו אוהדיה הדתיים של מכבי להחמיץ.

עוד נקבע כי ארבעה מתוך חמשת המשחקים הראשונים של מכבי ייערכו בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, במה שמהווה עבור הפרוייקט המחודש של קטש התחלה נוחה.

כבר במחזור השני תפגוש מכבי תל אביב את כוכבה ב-4 השנים האחרונות, סקוטי ווילבקין כשתתארח באיסטנבול אצל פנרבחצ'ה, במחזור החמישי קטש יפגוש את קבוצתו לשעבר אותה אימן ובה שיחק בעבר פנאתינייקוס היוונית.