ביידן ודיין
ביידן ודייןבית הנשיא

לאחר טקס הענקת עיטור על ידי נשיא המדינה הרצוג לנשיא ארה"ב ביידן, עלו על הבמה רן דנקר ויובל דיין לשיר עבורו עיבוד מיוחד ל-"לו יהיה".

ביידן התרגש מהביצוע וביקש להודות לצמד הזמרים. בעוד רן דנקר לחץ את ידו של הנשיא, הזמרת החוזרת בתשובה יובל דיין לא לחצה את ידו, הותירה את ידיה על המיקרופון והסבירה לביידן כי היא שומרת נגיעה.

הנשיא הרצוג מיהר להסביר לביידן מאין מגיע הסירוב, ואמר כי מדובר במצווה שמקיימת דיין על רקע התקרבותה לדת. האירוע הסתיים בחיוכים ובתודה לשני הזמרים על הביצוע.

יובל דיין לא לוחצת לביידן את הידבית הנשיא

דיין הבהירה כי לא התכוונה לפגוע בנשיא האמריקני. "בשבוע האחרון, במהלך ההכנות לטקס, דאגתי להודיע מספר פעמים לכל מי שרק אפשר מטעם בית הנשיא שאני שומרת נגיעה. לא היתה לי חלילה כל כוונה לפגוע אלא אך ורק לייצג את המדינה שלנו בכבוד ולהישאר נאמנה לערכים שלי כבחורה דתייה", אמרה הזמרת.

השיר המלא:

נשיא המדינה יצחק הרצוג העניק לנשיא ביידן את "עיטור הנשיא" שנחשב לעיטור האזרחי המכובד ביותר בישראל, "כל עוד ארה"ב תהיה פה - אתם לעולם לא תהיו לבד", הכריז ביידן בנאומו.

"אני הכרתי רבים מכם זמן רב, וכולכם יודעים על אהבתי לישראל ושורשיה העמוקים", הוסיף ביידן בנאומו בבית הנשיא. "כשאני רואה את ישראל משגשגת, כשאני רואה את חלומותיה של ישראל מתגשמים, כשהילדים של ישראל נהנים היום, עבורי זה כמו מעשה ניסים

''אנו בכנסייה הקתולית שרים מזמור שמבוסס על תהילים שאומר שיגדל אתכם על כנפי נשרים, עד שניפגש שנית, שאלוהים יתמוך בכם בכף ידו - ובכל פעם שאני מגיע לכאן, אני רואה שאלוהים ממשיך להחזיק בנו בכף ידו כי אנו מתחזקים ולא נחלשים, ועבורי זהו נס", כך ביידן.