ישראל כ"ץ
ישראל כ"ץצילום: יהונתן ולצר/TPS

בכנס פעילים של הליכוד אמש בגבעת זאב חולקה "שרשרת נאמנות" מוזהבת עם תליון בדמותו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו.

פעילת הליכוד היידי מוזס, המתמודדת בפריימריז של המפלגה, העניקה את תליון הזהב לחה"כ ישראל כ"ץ.

בתיעוד שהופץ מהכנס נראית מוזס מעניקה את תליון הזהב לחה"כ כ"ץ. "זו הצהרת נאמנות למפלגה שלנו", אמרה. "אנחנו גאים להיות במפלגה הזו שיש לנו נבחרים מעולים וראש ממשלה בקרוב נפלא בנימין נתניהו".

באתר האינטרנט שבו נמכר התליון המוזהב נכתב: "שרשרת מיוחדת לאוהבי ביבי אמיתיים - נשים וגברים כאחד. שרשראות ייחודיות בעיצוב ובאיכות מעולה. סמל הנאמנות - שרשרת שמסמלת את חזרתו של ראש הממשלה האמיתי בנימין נתניהו לראשות הממשלה. ככל שיותר תומכים יענדו את השרשרת, השמאל יבין שאנחנו עדיין כאן ולא מתכוונים לוותר".

חה"כ כ"ץ הסביר בחשבון הטוויטר שלו מדוע הסיר את השרשרת: ''אתמול בכנס בגבעת זאב ניסתה מישהי לענוד לצווארי שרשרת. אני לעולם לא עונד שרשראות, לכן כפי שרואים בסרטון - סילקתי אותה מיד בלי לדעת כלל מה זו השרשרת. לא הייתי מתייחס לקוריוז כזה, אלמלא צייצו בתקשורת: 'ישראל כ"ץ ענד שרשרת עם דיוקן של ביבי". ככה נראה עיוות מגמתי''.

רז פרג', יזם שרשרת הנאמנות לנתניהו, סיפר לרדיו 103FM: "אנשים עטים על זה, כרגע יש מאות פניות. המחיר לא עולה, זה רק כדי לסגור הוצאות. אנחנו רוצים להראות לו כמה אנחנו אוהבים אותו".

פרג' המשיך: "אני לא איש פוליטי ולא קשור לשום חבר כנסת, אני פשוט אוהב אותו. הוא מנהיג ענק ועם ישראל חייב לו המון. למה לעשות לא האדרה כזו? כי מגיע לו. עבודת אלילים? זה לא מתקרב לשם. זה בא מאהבה נטו".