טל שמידט, מאמנת בגישה טיפולית, מובילה תוכנית הכשרת מאמנות טיפוליות ומסבירה את הייחודיות של השילוב הזה בין אימון לטיפול.

"בטיפול אנחנו פוגשים את העבר, המקומות הלא נעימים, החוויות הלא נעימות שאנחנו סוחבים ומפרקים אותן ומדברים עליהן. אימון זה המקום שבו אנחנו לומדים להיות מי שאנחנו רוצים להיות. ברגע שאני משלבת בין הכלים והיכולת לרפא את העבר ולבנות את מי שאני רוצה להיות, נוצר ריפוי עמוק ומהיר יחסית", היא אומרת.

שמידט מוסיפה, "אם אני אחיה רק את מי שאני רוצה להיות ולא אטפל בכאב שלי - זה לא יחזיק מעמד. אני חייבת לשלב את שניהם כדי להתקדם קדימה".

לחצי כאן אם את רוצה לרפא את עצמך ולהיות את באמת! להרשמה לאתגר וואטסאפ להכשרת מאמנות בשיטת אימון בגישה טיפולית>>

היא מספרת כי "זו זכות ואני מרגישה שאני מלווה נשמות ענקיות. טיפלתי באישה שהיתה פרודה 15 שנים מבן זוגה ובתוך חצי שנה הם חזרו להיות ביחד, או למשל בחורה שהגיעה לתהליך במטרה להסתדר עם אמא שלה, ובסיומו של התהליך זכיתי להיות בחתונה שלה שהייתה נראית רחוקה מהאופק.

בחורה נוספת שהגיעה כדי לאהוב את עצמה, אחרי חוויות לא פשוטות וחוסר אמונה שמישהו ירצה אותה, וגם בחתונה של זכיתי לרקוד אחרי כמה חודשים, יש משהו בשילוב של הכלים שנוגע מאד בעומק ונותן כח לעשות שינוי משמעותי.

יש מתאמנות ותלמידות בנות מעל 60 ו70 שקיבלו את החיים בחזרה, קיבלו את עצמן בחזרה לחיים. זה הייחוד של התהליך".

כיצד נולדה תוכנית הכשרת המאמנות? "הגעתי לעומס מטורף בקליניקה שלי והרב חיים אידלס אמר לי לפתוח תוכנית להכשרת מאמנות. כך פתחתי אותו. לצערי, נשים לא מעיזות להאמין שהן יכולות לעזור לאחרים ודווקא המקום הזה שבו הן מקבלות כלים נותן להן את היכולת. הכשרת המאמנות מתאימה גם לנשים שרוצות לרפא את עצמן וגם לצאת עם מקצוע".

שמידט מתארת את התהליך. "הנשים מגיעות לאתגר וואטסאפ ומקבלות תוכן מעמיק וכלים מקצועיים ואחר כך לוובינר לייב וכך הן מבררות לעצמן אם זה מה שהן מחפשות. התהליך מחולק ל-56 כלים ובסוף הלימודים הן מקבלות חוברת בכל נושא לליווי שנותנת להן בסיס לצאת לשטח".

וגם הפן השיווקי למי שרוצה להפוך את האימון הטיפולי למקצועי, מכוסה במלואו. "המנטור שלי הוא יוסי לוי ובאישורו ובעידודו אני מלווה בשיווק. הנשים מקבלות את כל הידע השיווקי, איך בונים וובינר, כנס, פרסום ממומן וכלים נוספים כדי לבנות עסק".

"אני נמצאת בעניין הזה מכל הלב ומקפידה להיות בקשר אישי עם התלמידות ונותנת מענה פתוח ורצוף וזו חווית למידה אחרת לגמרי. הן מרגישות שזו משפחה", היא מסכמת.

לחצי כאן אם את רוצה לרפא את עצמך ולהיות את באמת! להרשמה לאתגר ווטצאפ להכשרת מאמנות בשיטת אימון בגישה טיפולית>>