קרינגטון. ישים את הפציעה בברך מאחוריו?
קרינגטון. ישים את הפציעה בברך מאחוריו?צילום: באדיבות הפועל ירושלים

הפועל ירושלים ממשיכה לבנות את סגל השחקנים שלה לקראת העונה הקרובה.

שבועיים אחרי שהוגרלה לבית שכולל את דרושפאקה הטורקית ופיינליסטית העונה שעברה לודוויסבורג הגרמנית, הודיעה היום (שלישי) הפועל ירושלים על רכש שישי במספר וחמישי בסגל השחקנים שלה לקראת העונה שבפתח.

מדובר בקאדין קרינגטון בן ה-26 שיצטרף לשחקני הרכש החדשים שכבר חתמו בקבוצה בדמותם של עוז בלייזר, ליוואי רנדולף, גלעד לוי וספידי סמית׳.

קרינגטון פרץ במדי הקבוצה אותה תפגוש ירושלים בשלב הבתים הראשון של ליגת האלופות, לודוויסבורג הגרמנית כששיחק במדיה ב-2019 ורשם ממוצעים של 17.1 נקודות למשחק עם 42.3% לשלוש, 4 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק.

מיד לאחר עונה עונה חתם קרינגטון בבאסוקניה המשחקת ביורוליג אך בשל מגיפת הקורונה לא שיחק במדיה דקה.

במונאקו הספיק קרינגטון לשחק 3 משחקים עד שנפצע בברכו ונעדר למשך עונה שלמה. בעונה שעברה חזר קרינגטון לפעילות, ואחרי תקופה קצרה בבטיס הספרדית עבר לדיז׳ון, קבוצתו האחרונה, במדיה כיכב עם ממוצעים של 13.6 נק׳ ב-37% לשלוש.

"קאדין הוא אחד השחקנים שהיו בראש הרשימה שלנו מאז שהתחלנו לבנות את הקבוצה, ואני מאוד שמח שהצלחנו להחתים אותו. הוא יוכל לעזור לנו בהרבה מאוד דרכים, החל מהגישה שלו בשני צידי המגרש, במסוגלות שלו למלא הרבה תפקידים ובהבנה העמוקה שלו של קונספט המשחק הקבוצתי כבסיס הכי חשוב להצלחה", אמר המאמן אלכסנדר דז׳יקיץ׳.