מטוס בואינג 777 של אל על
מטוס בואינג 777 של אל עלצילום עידו וכטל

לאור הביקוש הגדול לטיסות בקיץ ובחגים, אל על מחזירה לצי המטוסים חלק ממטוסי ה-777. החזרת המטוסים תאפשר להרחיב את לוח הטיסות בעונה החמה ואף לאפשר בחינת יעדים נוספים.

בחודשים האחרונים השמישה החברה את המטוסים והם עברו את כל הבדיקות וההתאמות על מנת להשיבם לפעילות.

המטוסים ייכנסו לשירות החל מהיום למגוון יעדים ויתגברו במהלך חודש אוגוסט את לוח הטיסות בין היתר ליעדים בנגקוק, פוקט, אתונה ודובאי, יעדים מבוקשים בעונה זו.

מטוסי ה-777 של אל על כוללים 279 מושבים המחולקים ל- 2 מחלקות שירות: תיירים ועסקים. מחלקת העסקים גדולה ומרווחת, עם 41 מושבי עסקים. השירות שיוענק במהלך הטיסה ללקוחות מחלקת העסקים נועד לספק חווית טיסה נעימה ויחס אישי באווירה יוקרתית.

כחלק מהשירות בטיסות ליעדים ארוכי טווח, יוענקו ללקוחות ערכת נוחות יוקרתית מבית לוקסיטן, ארוחות מגוונות לבחירת הלקוחות של שף אל על, שחף שבתאי, תפריט יינות מגוון ועוד. ללקוחות המחלקה שהינם ללא מכשיר אישי, יוצע אייפד לצפייה בתכנים בצירוף אוזניות.

על מנת להנעים את חוויית הטיסה, יוצע לכלל הלקוחות ב-2 המחלקות מגוון סרטים רחב, תכנים ותוכניות מגוונות של מוזיקה, שיעורים והרצאות המותאמים גם לציבור הלקוחות שומרי המצוות, באמצעות חיבור המכשיר האישי לסטרימר באמצעות סריקת קוד QR שמופיע במגזין האטמוספירה במטוס. זאת, בנוסף לאפשרות צפייה בתכנים ובסרטים הקיימים במערכת הבידור המותקנת במטוס אשר מתוכננים לעבור ריענון במהלך החורף.

ירום ודיש סמנכ"ל מסחר באל על: "חזרתם של מטוסי ה- 777 היא בשורה של ממש והיא תאפשר לנו להציע ללקוחות שלנו טיסות נוספות ליעדים מגוונים בנוחות ובטיחות".