מיטה
מיטהצילום: PIXABAY

יש כאן איזשהו פלונטר, בואו נודה בעניין. במה חשקה נפשנו? בשנת לילה טובה, על מיטה טובה, שלא תשבור לנו את הגב, שתראה נהדר, ושתיטיב עמנו.

אז רכשנו אחת. ועכשיו אמנם נוח לנו ונעים לנו ויפה לנו, אבל המעמסה על חשבון הבנק מדירה שינה מעינינו, ולא משנה כמה נעים ונוח – אנחנו לא מצליחים לישון! ובכן, אין סיבה שנשלם הון תועפות על מיטות מעוצבות, כשברהיטי הסיטי יש מגוון אדיר ונדיר – במחירים מדהימים!

כי גם להורים מגיע

יודע כל הורה שאת מירב המאמצים, וכן, גם התקציב, אנחנו נשקיע קודם כל באפרוחים של הבית. אבל אחרי שהשקענו בחדר הילדים, חשבנו על קונספטים שונים, הצצנו במיליון חדרי שינה מעוצבים ומיוחדים – הגיע הזמן להשקיע גם בנו. עם מגוון מדהים של מיטות תוכלו לבחור לכם מיטה חדשה לחדר ההורים. אין סיבה שנזניח את חדרי השינה של ההורים! ובמחירים כאלה זה ממש פספוס שלא להתחדש.

עיצוב יוקרתי ומודרני

מיטות מעוצבות לחדר השינה הבוגר הן פינוק הכרחי. בהינף יד הן מעניקות לחדר מראה יוקרתי, כמו של בית מלון. מיטות זוגיות מרופדות, למשל, הן מיטות בד או עור עם ראש מיטה מרופד ומעוצב להפליא, שמשדר אפקט מרהיב של "ואו"! כשאתם בוחרים מיטות מרופדות תוכלו לבחור בין מגוון דגמים, וצבעים, ולהכניס קצת אקשן לחדר המנומנם...

קצת על החומרים

קודם כל, חשוב להדגיש כי המיטות נבחנות בקפידה ועוברות בקרת איכות מחמירה ביותר על ידי כל הגורמים הרלוונטיים. אתם מקבלים מוצר איכותי ביותר, שיישאר איתכם ויישמר לאורך שנים. גם בתחום האחריות זכיתם – עם חמש שנות אחריות מלאה! אם חיפשתם מיטות זוגיות, מיטות מרופדות, מיטות בד מיוחדות לחדר השינה שלכם – לגמרי מצאתם. תוכלו לבחור בין ריפוד דמוי עור, או ריפוד מבד, שניהם עשויים ברמת הגימור הגבוהה ביותר, דוחים כתמים ונוזלים, ונראים נהדר.

גוף המיטה עצמו עשוי מעץ מלא! עמיד, נאה, ואמין.

שילוב בעיצוב

אפשר להחליט על שיפוץ כללי של חדרי שינה, לצבוע את כל הקירות, להחליף ריהוט, לשבור קיר ומה לא. ואפשר גם לשדרג את המיטה, ולהחליט שהיא היא הלב של החדר – ואת שאר האלמנטים העיצוביים להתאים אליה. חדרי שינה מיוחדים ופונקציונאליים וחדרי שינה מעוצבים לא חייבים להיות משוגעים. בחרו פלטת צבעים אחת ולכו איתה. נסו לפענח מה הצבע שמשרה עליכם שלווה, דבר חשוב בחדר שינה – ותנו לו להכתיב את הדרך, מראש המיטה דרך המצעים ועד התמונות התלויות על הקיר.

ראש שקט נחוץ לשנת לילה טובה, ועם רהיטי הסיטי תוכלו לגמרי לישון בראש שקט. עם אחריות מלאה, מחירים אטרקטיביים ומשלוח מהיר לכל רחבי הארץ – חדר השינה שלכם יתפנק לו במיטה חדשה בכלום זמן! עכשיו נראה אתכם לא מתפתים לשנ"צ...