הרב משה סולומון ובצלאל סמוטריץ
הרב משה סולומון ובצלאל סמוטריץצילום: באדיבות

הרב משה סולומון הכריז על התמודדותו בפריימריז במפלגת הציונות הדתית.

הרב סולומון הוא תושב קריית גת, נשוי ואב לשישה, עשה בעצמו מסע מפרך מאתיופיה לישראל כשהיה בן 9 בלבד.

הרב סולומון הינו סגן אלוף במיל', מהדמויות המשמעותיות בקהילה האתיופית בישראל, בין היתר היה ממייסדיו של ארגון 'הנני' - רשת של קהילות משימתיות שמטרתם לפעול לשיוויון הזדמנויות לחיזוק והעצמת התושבים בפריפריה החברתית והגאוגרפית ומיגור דעות קדומות כלפי הקהילה האתיופית ואף קיבל בזכות פעילותו את פרס זוסמן למעורבות חברתית.

פועל רבות להעצמת והשרשת אהבת הארץ בקרב צעירים הן בשירות צבאי ארוך שנים בחטיבת הצנחנים והן בתפקידיו השונים בתוכנית הצוערים לשלטון המקומי, בתנועת בני עקיבא ובחברה להגנת הטבע.

הרב סלומון: "אני יוצא היום למסע במטרה להביא את תושבי הפריפריה בישראל אל מרכז השיח הישראלי, מפלגת הציונות הדתית הוכיחה בשנה האחרונה עד כמה היא אכפתית כלפי האזרח הקטן ולכן החלטתי כי אוכל לתרום בצורה המשמעותית ביותר במפלגה הזאת, אני קורא לכל מתפקדי הציונות הדתית – אם האזרח הקטן חשוב לכם, אם ערכי קהילה וערבות חברתית היא נר לרגליכם, הצביעו לי ואעשה הכל כדי שהקולות הללו יהדהדו בכנסת ישראל".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳: "אני מברך את משה ידידי על ההצטרפות למשפחת הציונות הדתית. משה מגיע עם רקורד מרשים של עשייה חברתית ומרים גבוה גבוה את דגל הפריפריה. הרחבת השורות בציונות הדתית ועבודה קשה של כל אחד ואחת מאיתנו הם מה שבע"ה יביאו את המנדט ה61 למחנה הלאומי ולשלטון הימין. בהצלחה משה".