מירי רגב
מירי רגבצילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ מירי רגב מעריכה הבוקר (שישי) שהסקרים המנבאים 4 מנדטים למפלגת הרוח הציונית בהובלת איילת שקד ויועז הנדל, מוגזמים.

"אם ביום הנפקת החברה היא מגיעה ל-4 מנדטים, אז אנחנו מבינים שהמנדטים יעופו ברוח. במקרה הרע, היא תשרוף קולות. במקרה הרע מאוד, היא תעביר קולות לשמאל. אני חושבת שאיילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה", אמרה רגב בראיון ל-103FM.

היא הוסיפה, "אני לא סומכת עליה, כמו שלא סמכתי עליה בזה שהיא הייתה שותפה לבנט לממשלה הגרועה הזאת, המנותקת הזאת והמתרפסת הזאת, ממשלה שעבדה אצל עבאס. איך שלא תסתכל על זה, בכל קונסטלציה, גם עם החרדים, הם לא יצליחו להביא יותר מ-57 מנדטים".

האם הליכוד יצרף את שקד לממשלה הבאה אם יזדקק לה? "אם היא תהיה מוכנה להצטרף לממשלה ימנית בראשותו של נתניהו ותהיה מוכנה לקבל את האג'נדות שלנו - אהלן וסהלן. אני לא אומרת לאף אחד לא, בשונה מאחרים שאומרים לא לביבי. אבל אתה שואל אותי, האם אני סומכת על איילת שקד? לא. אין אף איש ימין שמאמין בזהות היהודית, במדינת ישראל, באינטרסים הלאומיים שלנו שהיום יצביע לאיילת שקד".

בהמשך התייחסה למשפט נתניהו ולריאיון של סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה, שטען כי בכירים לשעבר במערכת אכיפת החוק, ביניהם פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן, המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך והיועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט, טייחו חקירות, כדי לא לתת לנתניהו תירוץ לתקוף את מערכת המשפט.

"אני בטוחה שאנחנו נעשה רפורמות כי הגיע הזמן. מה שראינו עם סעדה, זה מזעזע, זו מאפיה בשירות החוק. כשאתה רואה שהיועמ"ש יחד עם המפכ"ל ופרקליט המדינה מחליטים לטייח דברים... תבין, זה קורה עם ביבי נתניהו, תפירת תיקים, עסקת צלאח א-דין, מה קורה עם האזרח הפשוט?", תהתה.