לונדון
לונדוןצילום: רויטרס

האנטישמיות בלונדון כלפי בעלי חזות יהודית אינה שוככת: תושבת חרדית בלונדון שהלכה עם תינוקה בשדרת וורגרייב בלונדון הוכתה בראשה על ידי ערביה מקומית.

המותקפת החלה לברוח אולם הערבייה המשיכה לדלוק אחריה כשהיא מנופפת במקל וצועקת לעברה: “אני עושה את זה כי את יהודייה מסריחה”.

בהמשך לאחר מכן השליכה האישה האנטישמית חומר בלתי מזוהה לעבר עגלת התינוק.

בארגון 'השומרים' המקומי של לונדון פרסמו את התיעוד המזעזע וכתבו: “האם אתה מזהה את האישה הזו שהיכתה גברת בראשה במקל עץ תוך שהיא צועקת “אני עושה את זה כי אתה יהודי” לפני שהשליכה נוזל על הקורבן”.

זו אינה התקיפה הראשונה המתרחשת בלונדון כלפי חרדים ביממות האחרונות. באתר החרדי 'בחדרי חרדים' שהובאה המקרה האחרון, תואר כיצד ביום חמישי האחרון ילד חרדי בן 13 בלונדון הותקף על ידי שלושה צעירים אנטישמים שהשליכו את הכובע שלו וצעקו לעברו קללות וגידופים.

יממה לפני כן שני חברי כנופיה תקפו ילד חרדי בן 8 בדרך שהיה בדרכו חזרה מהלימודים והטיחו את ראשו בעמוד תאורה.

הדוגמנית נטלי דדון הגיבה אתמול לסדרת התקריות האנטישמיות בלונדון. “סדרת תקיפות נגד חרדים בלונדון, אישה עם תינוק בעגלה נמלטה מאשה שאיימה להכות אותה במקל וזרקה חומר נוזלי על האימא והתינוק. ילד בן 8 הותקף בראשו על ידי כנופיה אנטישמית, ילד בן 13 הותקף גם הוא על ידי שני אנטישמים. וזה רק בלונדון. בזמן שאנחנו במלחמה נגד אנטישמיות בכל העולם !!! מה אצלנו?!? אצלנו מכילים את זה שהופכים את השואה לבדיחה”.

בדבריה התייחסה לתכנית 'האח הגדול' בה אחד הדיירים הצדיע במועל יד ובתכנית החליטו שלא להדיחו חרף ההתנהגות החריגה.