הפרק העשירי והאחרון של העונה הראשונה של סדרת הרשת "רצים לגמרא" עלה בסוף השבוע (חמישי) לאוויר, ויוצרי הסדרה מסכמים עונה ראשונה.

סדרת הרשת רצים לגמרא עלתה לפני כעשרה ימים לאוויר ביוטיוב, אחרי חודשים ארוכים של עבודה עם צוות גדול סביב השעון, כל זה כדי להביא לקהל הצופים סדרה ברמה הגבוהה ביותר.

סיפור העלילה של העונה הראשונה 'אספמיא' מתכתב לאורך כל הסדרה עם סוגיא במסכת בבא קמא כאשר המטרה המרכזית היא טעימה מלימוד הסוגיא.

הרב יוסף צבי רימון, מי שעומד בראש ארגון סולמות ומאחורי הסדרה, סיפר: "הסדרה נותנת חשק ללמוד גמרא, להבין רעיונות ויסודות בסוגיא. אני מקווה שהסדרה תתן מוטיבציה, תראה לנער שגמרא זה וואו, זה מדהים זה חכם. מקווה שיהיה לנער חשק ורצון להמשיך ללמוד עוד ועוד סוגיות".

רצים לגמרא היא ההמשך הטבעי של סדרת הרשת הוותיקה 'רצים למשנה' שעולה בפתיחת כל קיץ עם עונה חדשה ומביאה את סיפורה של המשנה למאות אלפי ילדי ישראל שכבר התרגלו לחופשת קייץ עם לימוד משנה.

הרב אביעד ברטוב מנהל התוכן של הסדרה מסר: "הסדרה מלווה בחומרי לימוד להרחבת הלימוד במסגרת אישית משפחתית קהילתית ובית סיפרית. כולי תפילה שהצלחנו להביא לבני הנוער את המתיקות העוצמה והיופי שבגמרא".