דונלד טראמפ
דונלד טראמפצילום: רויטרס

נשיא ארה"ב טראמפ שוב רומז כי יתמודד על הנשיאות בשנת 2024, ויצהיר על כך רשמית בקרוב.

במהלך כנס של ועידת הפעולה הפוליטית השמרנית בטקסס נשאל טראמפ על ידי רשת "פוקס דיגיטל" האם ומתי הוא מתכוון להכריז באופן רשמי על התמודדות מחודשת לנשיאות ארה"ב.

"זה בהחלט לא בעוד הרבה זמן. הזמן של זה מגיע. אני חושב שאנשים ישמחו מאוד. המדינה שלנו מעולם לא הייתה במצב כזה, איבדנו הכל", ענה טראמפ.

לאחר מכן הוא תקף שוב את ממשל ביידן על הכשלונות שלו, והוסיף עוד רמז עבה על ההכרזה הקרובה על התמודדותו המחודשת. "המדינה שלנו מעולם לא הייתה בנקודה גרועה יותר. הם איבדו ציוד בשווי 85 מיליארד דולר, חיילים מתים, עדיין יש לך אמריקאים שם כנראה כבני ערובה, בסופו של דבר יהיו בני ערובה. מעולם לא הייתה תקופה כזו. אנחנו נפרסם הודעה בעתיד הלא רחוק", אמר טראמפ.

זו לא הפעם הראשונה בה הנשיא לשעבר מפזר רמזים עבים על כוונתו להתמודד שוב על הנשיאות בשנת 2024. גם מקורביו ויועציו של הנשיא שנפגשו איתו לאחרונה אמרו כי הוא נחוש להתמודד שוב ולחזור אל הבית הלבן, וכעת נותר עיתוי ההכרזה בלבד.

דבריו של טראמפ בוועידת הפעולה הפוליטית השמרנית הגיעה זמן קצר לאחר שנחשף סקר שהראה כי טראמפ מוביל באופן ניכר על המועמדים האחרים בקרב הבסיס השמרני של המפלגה. טראמפ זכה ל-70 אחוזי תמיכה, כאשר במקום השני נמצא מושל פלורידה רון דה-סנטיס עם 23.7 אחוזים בלבד.