כנס אכסוף ואחמוד לנחמה
כנס אכסוף ואחמוד לנחמהאורות התחיה

היום (ראשון) בשעה 14:00 ייערך כנס דיגיטלי לגברים ונשים שיעסוק ביחס אל המקדש, בבירור הסיבות לחורבנו ובכיסופים לבניינו.

הכנס הינו פרי ביכורים משותף של מדרשת 'אורות תחיה' וערוץ 7, וישתתפו בו מיטב הרבנים, בשיחות קצרות ומשמעותיות, שיחברו את המשתתפים גם לסודות הטמונים ביום הזה, להבנות חדשות במגילת איכה, לחשיפת הקשר העמוק בין ט' באב לטו' באב ולבניית כלים לתיקון ולהופעת השכינה.

לכניסה לכנס "אֶכְסוֹף וְאֶחמוֹד לְנֶחָמָה" לחצו כאן>>

"לכל אחד מאיתנו יש מה לומר כל יום. על הממשלה, על הביטחון, על הכלכלה, ועל מה שקורה או לא קורה בחייו הפרטיים. וכל אחד רוצה להיות משמעותי, כשהוא מאמין שהוא יכול.

יותר מתשוקה לכסף או לכבוד, יהודי משתוקק להיות שותף למשהו גדול ובעל ערך. והכנס הזה הוא הזדמנות לקחת את המושכות ולחולל שינוי עולמי", מתרגשת רויטל רגב ממדרשת 'אורות תחיה'.

"הרב קוק מסביר שכל הקלקולים במציאות, כל העיוותים והפשעים שאנו נחשפים אליהם מדי יום, וגם כל הסבל והצרות שחווה כל אחד ואחד במציאות הנוכחית, כולם נובעים מעניין אחד. מחסרון בית המקדש. אפשר לנסות לתקן כל נקודה בפני עצמה, בדרכים כאלה ואחרות, ואפשר להבין שיש תיקון אחד שורשי, שיפתור הכל: לבקש ולכסוף לבניין בית המקדש. אולי זה לא יקרה ביום, אבל ככל שנבין מה חסר לנו, למה זה עוד לא קורה, ואיך אנחנו יכולים לקרב את זה במו ידינו, נביא ברכה גדולה לנו ולעולם כולו. כל אחד היה רוצה ששמו יופיע על "לוח התורמים לבית המקדש" על הקיר של הקב"ה, אז הנה, זו ההזדמנות!"

ההרשמה לכנס עומדת כבר על מאות נרשמים, שהלב שלהם צמא למשהו גדול ואמתי ביום הזה, שהכאב מהמצב לא מניח להם להמשיך כרגיל, וששמות המלמדים, הרב אליעזר קשתיאל, הרב חגי לונדין, הרב מאיר נאמן, הרב יהונתן נמדר, הרב מתניה ידיד ורבנים נוספים, מעיד להם שהם הולכים לא רק ללמוד תכנים משמעותיים ומרתקים, אלא לקבל כלים לחולל מהפיכה.

לכניסה מהירה לשידור החי ולהשתתפות בכנס "אֶכְסוֹף וְאֶחמוֹד לְנֶחָמָה" >>

לימוד מיוחד
לימוד מיוחדאורות התחיה