בכנס 'עת לאהוב' של פרויקט 252 וערוץ 7, יתארח שמואל מינקוב מאסטר NLP, מנבחרת המאמנים של פרויקט 252. "נדמה לנו שאנחנו מחליטים, אך למעשה תת-המודע הוא זה שמנהל אותנו. מי שרוצה להצליח בפגישות - חייב לדעת איך לעבוד איתו". צפו

בכנס טו' באב הגדול של פרויקט 252 'עת לאהוב' שיתקיים בבנייני האומה בירושלים ביום רביעי 10.8 ניתן יהיה לראות את שמואל מינקוב המלווה את פרויקט 252 מיומו הראשון, מרצה בכיר לשיטת NLP המפיקה תוצאות בתהליכים קצרים.

בראיון שנערך עם גבי דניאל, מנהל התוכן של פרויקט 252 לקראת הכנס, הפתיע מינקוב כשחשף כי רוב ההחלטות בתקופת הדייטים, לא נובעות מתוך שיקולים שכליים או אפילו רגשיים, אלא מתוך רשימה ארוכה של מעצורים או פחדים המנוהלים על ידי תת המודע לאורך שנים.

אנחנו רגילים לחשוב שאנשים בוגרים ומודעים, יודעים לנהל את חייהם.

"זו טעות. היחס בין המודע לתת מודע - הוא כמו ההבדל בין נמלה לפיל. התת מודע שלנו הוא כל כך משמעותי - שהוא זה שמשפיע על ההתנהלות, ההרגלים, וגם ההחלטות שלנו. לא נוכל להתקדם עד שנצליח לשכנע אותו."

אם מדובר בפער כל כך משמעותי, איך ניתן להתגבר עליו?

"קודם כל להיות ערים לעובדה שיש מי שמושך לנו בחוטים. ישבה מולי בחורה בת 26 שנפגשת כבר שנים ולא מצליחה להתחתן, "עשיתי הכל" היא אמרה לי. אבל כשביקשתי שתכתוב רשימה של סיבות 'למה כן להתחתן' ו'למה לא' - היא מצאה 6 סיבות למה כן להתחתן, אך 20 סיבות 'למה לא'."

יש דרכים לשחרר חסימות כאלו?

"בוודאי, שיטת ה-NLP מלמדת אותנו ליצור קשר עם תת המודע שלנו, מפני שהיום ברור שיש לו חוקים משלו. מי שמכיר אותם זורם איתו וחוסך מעצמו חיכוכים פנימיים, מי שלא מכיר - נתקע שוב ושוב ולא מבין למה. כשאנחנו מבינים ומתנהלים על ידי החוקים של התת מודע - החיים שלנו יכולים להשתנות מהקצה אל הקצה."

בכנס 'עת לאהוב' של פרויקט 252 וערוץ 7, שייערך בשבוע הבא בבנייני האומה בירושלים, יתקיימו עשרות הרצאות וסדנאות מקדמות מהבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות. זוהי ללא ספק הזדמנות נדירה ומפגש טבעי עם מגוון עצום של אפשרויות למציאת אהבה.

בהרצאתו יחשוף מינקוב את 7 החוקים של הלא מודע, יסביר כיצד לעבוד איתם על מנת להצליח, וכמובן ינחה את הדרך הנכונה להצבת מטרות. "כדי להגשים מטרה, אנחנו צריכים להגיש אותה ללא מודע באופן חי, אמיתי ומורגש. מי שיגיע לכנס יקבל ערך עצום ותועלות ייחודיות."

להרשמה לכנס 'עת לאהוב', 10.8 בנייני האומה >>