טרור אבנים
טרור אבניםצילום: Photo by Sraya Diamant/Flash90

בצומת המוביל שבגליל התחתון יודו אמש אבנים לעבר מכוניתו של תושב קריית ביאליק ולעבר שתי מכוניות נוספות.

המשטרה מסרה כי בוצעו פעולות לאיתור מיידי האבנים, שהפסיקו מיד עם הגעת השוטרים. לפי המשטרה, שלושה כלי רכב נפגעו - והחקירה נמשכת במשטרת כנא.

"אני, בת זוגי והילד שלי בן ה-10 היינו יחד ברכב, בנסיעה בדרך הביתה", סיפר ל-N12 גונן שמר שנפגע מיידוי האבנים. "פתאום, סמוך לצומת המוביל בסביבות 23:30, שמענו בום והשמשה התנפצה. זה היה מאוד מבהיל ומפחיד, לא הבנו מה קורה. אני והאישה נפגענו מרסיסים, והילד ישב מאחורה ולא נפגע אבל נלחץ מאוד".

"לא ראינו מי עשה את זה אבל אנחנו כן זיהינו מכוניות נוספות עם שמשות מנופצות", המשיך שמר. "זה היה גל של סלעים שהושלך לעבר הרכבים החולפים. עם שריטות וכאבים אנחנו ממשיכים לנסוע, פחדנו שזה יימשך והזעקנו משטרה. אני אומר היום תודה גדולה כי זה הסתיים במזל ענק, באותה מידה, האירוע הזה היה יכול להיות בלתי הפיך. מעולם לא קרה לנו דבר כזה, מעולם לא היינו מעורבים בדברים מהסוג הזה, וכשזה קורה, אין ספק שזה מטריד מאוד ובעיקר מציב אותך חסר אונים".

בכפר כאבול שבגליל המערבי התרחשה קטטה בין יהודים לערבים, בעוד בצומת המוביל יודו אבנים לעבר שלוש מכוניות. הקטטה בכפר כאבול התפתחה בין תושבים מקומיים לבין יהודים שהגיעו להתפלל על קברי צדיקים באזור.

המשטרה מסרה כי אחד הערבים נפצע באורח קל בקטטה, והועבר לבית חולים. בתיעוד מהקטטה נראים תושבים מקומיים משליכים כיסא לעבר רכב ומנסים להשליך לעברו גם מוט ברזל גדול. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.