יו"ר וועדת חוץ וביטחון רם בן ברק נשמע היום (תשעה באב) בראיון לרדיו קול רגע משתלח ביו"ר האופוזיציה.

"אני שמח שיאיר לפיד יושב בצד הנכון של השולחן ונתניהו בצד השני... אנחנו יודעים שיש לו (לנתניהו) בעיות נפשיות...".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד הגיבה "רם בן ברק טען היום שלנתניהו יש בעיות נפשיות. וזה בסדר גמור. זאת אינה הסתה. האנשים המכונים לא מסוגלים להסית אף פעם כי הם נולדו עם כפית של ממלכתיות בפה. הייתי ממשיכה להרחיב בנושא אך לצערי אין לי זמן, אני בחודש התנצלויות נרחב בתקשורת כי לפני שנה אמרתי באיזה כנס את המילה אקונומיקה".

בהמשך התנצל בן ברק על דבריו וכתב בחשבון הטוויטר שלו, "ההתבטאות שלי כי אי התייצבותו של ראש האופוזיציה נתניהו לפגישות עדכון עם רה"מ יאיר לפיד כמתחייב, נובעת מבעיות אישיות, אינה במקומה ועל כך אני מתנצל".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וראש הממשלה יאיר לפיד נועדו הבוקר (ראשון) בלשכת רה"מ בקריה בתל אביב לפגישת עדכון ביטחוני בעקבות ההסלמה ומבצע עלות השחר.

בתום הפגישה, שארכה כשעה, פרסמו לשכת לפיד ולשכת נתניהו הודעה, "ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש לפני זמן קצר לפגישת עדכון בנושאים הביטחוניים עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בלשכת ראש הממשלה. בפגישה השתתף המזכיר הצבאי לראש הממשלה אלוף אבי גיל".

"אנחנו בעיצומם של קרבות. אני כמובן נותן גיבוי מלא לממשלה, לצה"ל, לכוחות הביטחון. אני גם מחזק את תושבי הדרום על עמידתם האיתנה ומבקש מהם להמשיך לשמור על הנחיות פיקוד העורף שמצילות חיים", אמר נתניהו בסיום הפגישה.

"קיבלתי עדכון מפורט, שמעתי את הדברים בקשב רב ונתתי מניסיוני כמה עצות לא רק לגבי ההמשך אלא גם לגבי תחומים שונים ואני חושב שהעצות האלה יכולות להועיל מאוד לביטחון ישראל".