דיקלה
דיקלהאיור ועיצוב עטיפה: סטודיו נזוז

סיפור החיים של הזמרת דיקלה הוא נסתר ומסתורי הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים, וסיפור חיים מורכב תמיד היה חומר טוב לשירים גדולים. בשיר החדש שלה, "אבא", דיקלה נותנת הצצה קטנה לקשר עם אביה ומזמינה אותנו לצלול למעט אמת בים של סודות שמקיפים את כולנו.

השיר החדש בהפקתו המוסיקלית המדויקת של תומר בירן למילים לחן וביצוע מצמרר של דיקלה מוכיחים שלפעמים הצלקות הנפשיות והפיזיות מייצרות גם דברים גדולים שנשארים.

"כבר חצי שנה שאני עובדת על השיר הזה" מספרת דיקלה, "שיר מאוד מורכב עבורי, מאוד חשוף. לאור המציאות שלנו תהיתי אם להוציא את השיר. והבוקר הבנתי שברור שכן".

"לא סתם זה התאריך שלו, לא סתם האנרגיה של השיר כזו. הלב של כולנו בחוץ כרגע, אנחנו חשופים בגוף ובנשמה. תושבי העוטף סופגים עבורנו. אז אם הלב של כולנו בחוץ, כמובן שגם שלי. ומכאן תעשו בו כרצונכם".

בתקופה הנוכחית דיקלה משחקת בתפקיד בימתי ראשון וראשי כאום כלתום בתיאטרון העברי שרץ ברחבי הארץ באולמות גדולים. גיבורת ילדותה של דיקלה הפכה להיות חלק ממנה בשנת החזרות האחרונה ומלפני שבועיים כאשר המחזה עלה לבמות דיקלה מרגשת אלפי ישראלים המתרפקים על סיפור החיים והמוסיקה של אום כלתום באמצעותה.