חתונה
חתונהצילום: ISTOCK

ביום רביעי הקרוב יתקיים כנס ט"ו באב הגדול בארץ. לקראת הכנס ורד (שם בדוי) אמא לבחור חכם וחינני שהיה מעוכב זוגיות זמן רב, החליטה לשתף אותנו בנס הפרטי שלה בתקווה שזה יתן קרן אור גם לאימהות אחרות.

"אני הייתי מאוד מודאגת מבני שמתקרב לגיל 30, ורק פעם אחת היה לו קשר רציני שהתקדם מעבר ל-3 דייטים", מספרת ורד, "זה תסכל אותי מאוד, כי הוא מאוד מצליח מבחינה מקצועית ואישית. הוא השיג את "משרת החלומות" שלו, יש לו רכוש משלו, אבל רק במציאת בת זוג הוא נשאר תקוע".

"כשחברה שלי הציע לי שבני ישתתף במעגל הכרויות של פרויקט 252 הייתי מאוד סקפטית, אבל אמרתי ננסה מה יש להפסיד", משתפת ורד, "קניתי לו כרטיס, ובאופן מפתיע - הוא זרם"

"הוא חזר מהאירוע עם תקוה קטנה בלב, הוא מצאה מישהי והם התחילו להיפגש. אחרי חודשיים הם התארסו ב"ה", משתפת ורד בהתרגשות. "מעגל הכרויות זה הדבר האמיתי, רואים, מכירים, מדברים. נוצר קשר. הרי אין הרבה הזדמנויות לצעירים דתיים להיפגש עם בני המין השני בסיטואציה טבעית ונינוחה. כאן זה מתאפשר ובגדול".

בכנס 'עת לאהוב'שיתקיים ביום רביעי 10.8 בבנייני האומה בירושלים, יתקיימו 'מעגלי הכרויות' מיוחדים, בהנחיית פנינה רייפמן, והם יעניקו לכל אחד ואחת את ההזדמנות להציג את עצמו בסביבה תומכת וחברית, ולהתקדם לתוצאות מבטיחות כבר תוך כדי הכנס, וכמובן לאחריו.

"אני מאמינה שכל ההורים חולמים לראות את ילדיהם מתחת לחופה", אומרת ורד, "אבל צריך לדעת לסמוך עליהם, ולהאמין שהם יצליחו", מסכמת ורד. "הורים שיירכשו כרטיס עבור הבן או הבת שלהם, יעניקו לילדים שלהם מתנה אמיתית: האפשרות להיפגש עם מגוון עצום של אנשים איכותיים, דעות וגילאים ולהתקדם באופן ממשי להגשמת החלום למציאת זוגיות".

מעוניינים לרכוש כרטיס לכנס 'עת לאהוב'? לחצו כאן>>