שיגור רקטות מרצועת עזה במבצע עלות השחר
שיגור רקטות מרצועת עזה במבצע עלות השחרצילום: Attia Muhammed/Flash90

ביום ראשון שעבר נערך באצטדיון בלומפילד שבתל אביב משחק הכדורגל היוקרתי בין אלופת צרפת פאריס סן ז'רמן למחזיקת הגביע נאנט במסגרת גמר הסופר-קאפ הצרפתי, עם שלל הכוכבים הגדולים בעולם.

בזמן שכוכבים רבים זכו לקבלת פנים חמה ומלבבת וקריאות עידוד לעברם, היה ביניהם גם מי שזכה לשריקות בוז רמות ולא בפעם הראשונה בישראל מהאוהדים המקומיים.

היה זה מגנה המרוקני של פאריס, אשרף חכימי. הסיבה לשריקות הבוז נגד השחקן המרוקני הייתה תמיכתו במהלך מבצע 'שומר החומות' במחבלים שבעזה שירו בלי הפסקה על אזרחים ישראלים חפים מפשע. חכימי צייץ אז בחשבון הטוויטר שלו: “שחררו את פלסטין” והקהל הישראלי לא שכח לו את זה.

חכימי לא היה לבד. איתו תמך בפורעים הערבים גם שחקן מנצ'סטר יונייטד אז, פול פוגבה הצרפתי שהעלה תמונה בו הוא מניף את דגל אש"ף וכתב: "בואו נשמור על העולם בטוח וחופשי מאלימות. התפללו עבור פלסטין".

שנתיים עברו והיום (שלישי) פוגבה עשה זאת שוב כאשר זה הביע תמיכה פומבית נוספת במחבלים מעזה חברי ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי.

בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם העלה פוגבה תמונה של הילדים הערבים שנהרגו בעזה כתוצאה משיגור כושל של רקטה וכתב: “שאלוהים ישמור על האנשים שבעזה”.

פוגבה, שהיה אמור להגיע לישראל למשחק הכנה וראווה עם קבוצתו החדשה יובנטוס מול אתלטיקו מדריד הספרדית ורק בשל ירי הטילים הבלתי פוסק מצידם של ארגון הטרור העזתי הועתק המשחק לאיטליה, כמובן לא ציין כי הילדים הערבים נהרגו כתוצאה משיגור כושל של המחבלים הערבים מעזה. בפעם הבאה שהוא יגיע הוא צפוי לקבל קריאות בוז לא פחות רמות מחכימי.