יוסף שפייזר אצל הרב חיים דרוקמןדוברות

זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן נפגש בביתו עם מועמד הציונות הדתית וחבר מועצת העיר ירושלים יוסף שפייזר. זה האחרון קיבל את ברכתו לקראת הבחירות המקדימות במפלגה.

הרב דרוקמן אמר לשפייזר: "יש כל כך הרבה דברים לעשות למען עם ישראל, כל מה שאתה יכול, עם הרבה סיעתא דשמיא".

שפייזר הגיב בהתרגשות על המפגש: "זכיתי לקבל את ברכת הדרך מהרב חיים דרוקמן, מנהיגה הרוחני של הציונות הדתית, שוחחתי עם הרב על יותר משבעים שנות עצמאות של מדינתנו, והשאלות הגדולות אודות תפקידה של מדינת ישראל, מטרותיה וזהותה, שאלות אשר כעת רלוונטיות מתמיד".

הוא הוסיף: "עוד שוחחנו על המשברים הפוקדים את הבית הלאומי של העם היהודי, על גאולתה של ישראל- על המסע הגדול של עם ישראל, כאיילת השחר המפציעה באופק ומתקדמת בתהליך איטי אך עקבי ומבטיח. קדושת ארץ ישראל, ועל הדרך הפרקטית שבה עליי לפעול בתוך תהליכי הגאולה. תורת ישראל שלמה, על כל חלקיה ותחומיה השונים, על כל פרטיה, וכולם מצטרפים לשלמות אחת".

"שוחחנו על אחדות בתוך עמנו", ציין. "עם ישראל הוא עם שלם, על כל גווניו וחלקיו והוא מצטרף לקדושה האחת. סוגיה נוספת שעלתה כמי שמכיר את הדברים מקרוב והקים את הפורום הדיגיטלי, היא החשיבות לשמירה על הילדים ברשת האינטרנט מפני תכנים פוגעניים והתמכרות, הרב הדגיש את החשיבות השמירה על הדור הצעיר אל מול הסכנות העומדות לפניו ברשת האינטרנט. אני מודה ומעריך את הרב על ברכתו".