ח"כ מיכל וולדיגר
ח"כ מיכל וולדיגרצילום: עופר עמרם

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) מתארחת אצל דודו סעדה ומספרת למה חזרה לפוליטיקה למרות שהחליטה שמיצתה את הפרק הזה, מיהו הציבור המרכיב את מגזר הדתי לאומי, למה האיחוד עם בן גביר ועוצמה יהודית מתעכב, ומה דעתה על יוסי ברודני ועל האמירה שלו שיעדיף ללכת עם מרצ ולא איתם. וגם על האכזבה האחרונה מאיילת שקד שלא מנעה את מינויו של מני מזוז.

לקראת הפריימריז במפלגת הציונות הדתית אמרה וולדיגר: "אני מאמינה שנצליח להגיע למספר גדול של מנדטים בתקווה שנלך ביחד, כי העם רוצה את הביחד. מקווה שנהיה מעל עשרה מנדטים. אני הייתי בבית היהודי, ויש כמוני המונים בציונות הדתית. הבית היהודי כבר לא רלוונטי. אני מאמינה במגוון. אנחנו ציבור מאוד מגוון. הציונות הדתית הקלאסית זה שלושת הערכים עם-תורה-ארץ לא משנה בסקאלה מה יותר. כל בן אדם שמרגיש את זה הוא ציונות דתית קלאסית. גם כיפות שקופות''.

מילה על יוסי ברודני: ''הוא מנסה להחיות משהו שהוא לא רלוונטי. אני מקווה שתהיה לו האחריות להבין שהוא שורף קולות. חבל. הבית היהודי מוזמן לבוא ולהיות איתנו וזה מה שקורה בפועל. האמירה שלו שילך עם מרצ ולא ילך עם סמוטריץ ובן גביר היא אמירה אומללה ולא רלוונטית. הוא אומר: 'אנחנו גשר ולא חומה' ואני לא מצליחה להבין אותו. איך אתה פוסל אנשים שהם כמוך. זו סיסמא ריקה מתוכן. חבל לי על האמירה שלו. תתרכז כראש עיר בעשייה שלך''.

ויש לה מסר לעוצמה יהודית: ''יש מנדטים שהם חזקים, הבסיס של המפלגה, ויש מנדטים שהם פריכים, לא יודעים איפה נמצאים. עפ"י סקרים לבן גביר יש מנדטים פריכים. היום פה ומחר שם. בן גביר איש חכם ואני האחרונה שתלמד אותו איך לנהל משא ומתן, ואיך להיות בתקשורת. אני כן חושבת שדברים מסוימים נכון לנהל אותם מאחורי הקלעים. אני מקווה שנרוץ יחד ונהיה מפלגה גדולה זה עכשיו אצלו בידיים ולא אצלנו''.

על מתן כהנא אמרה וולדיגר: ''העם ראה ושמע את ההצהרות של מתן ואיילת. לפני הבחירות הם הצהירו שהם חלק מהגוש הימני, חלק מ'ציר הביטחון הלאומי', ולא יעלה על הדעת לשבת עם עבאס. והוא הגיע בסוף לשבת במפלגת שמאל שמדברת על שתי מדינות לשני עמים, הם לגמרי שמאל. איילת בקלות יתרה יכלה למנוע את המינוי של מני מזוז, או לפחות להגדיר אותו כמינוי זמני. היא לא מנעה את זה''.

האזינו לנו בספוטיפיי ובגוגל פודקאסט.

האזנה נעימה.