הרב דרוקמן: "את מצוות שמיטת כספים כולנו יכולים לקיים"

הרב חיים דרוקמן, מגדולי רבני הציונות הדתית, חתן פרס ישראל, מברך על המיזם הנדיר והחשוב של מכון התורה והארץ, אשר ניתן לקחת בו חלק רק אחת לשבע שנים.

"שנת השמיטה עומדת להסתיים," אומר הרב דרוקמן, "זאת מצווה אדירה שהקב"ה ציווה אותנו, ועדיין יש לנו אפשרות לקיים אותה! למרות שלא כל עם ישראל חקלאים, ולא כולם יכולים לקיים מצוות שמיטת קרקעות, את שמיטת כספים כולם יכולים לקיים. כל מי שמצטרף לקרן של נדיבי ארץ מקיים את המצווה הגדולה הזאת/

רוצים לקיים מצוות עשה של שמיטת כספים? לחצו כאן

לזכות במצווה נדירה וגדולה

הרב דרוקמן מוסיף ומבקש מהציבור להיענות ברוחב לב. "אני קורא לציבור כולו להתגייס ולתרום דרך קרן נדיבי ארץ, ובכך לזכות במצווה נדירה וגדולה."

בימים בהם המיתון הכלכלי גובר ומשפחות רבות מתמודדות בקושי רב עם יוקר המחיה, יוצאים ב"נדיבי ארץ" למיזם ייחודי שמחזיר את מצוות שמיטת הכספים לשיח ומסייע למשפחות המתמודדות עם משבר כלכלי, לצאת ממנו.

מיזם "נדיבי ארץ" בשיתוף ארגון 'מקימי' ו'מכון התורה והארץ', מבקש להשיב את הפתרון היהודי לצמצום הפערים בחברה. אלפים חוברים יחד ומשתתפים במיזם, הכסף שנאסף משמש לכיסוי חובות של משפחות שמקבלות ליווי ותמיכה ליציאה ממשבר כלכלי. כיסוי החובות מאפשר להן לפתוח דף חדש לעבר עתיד כלכלי מבטיח. לא מדובר בעוד מיזם תרומות וצדקה, כי אם במיזם שמבקש לשנות את פני החברה ולהעניק למשפחות תקווה לעתיד חדש.

רוצים לקיים מצוות עשה של שמיטת כספים? לחצו כאן