רביבו ודגן
רביבו ודגןצילום: V22

ראש עיריית לוד יאיר רביבו נפגש עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, שהקים את מיזם V22 יחד עם צבי סוכות למען הצלחת הימין בבחירות הקרובות, והודיע לו כי הוא מצטרף ליוזמה שתוציא את מצביעי הימין לקלפיות.

רביבו מצטרף לראש העיר צפת שוקי אוחנה שכבר הצטרף למיזם, ובמטה V22 מספרים כי בימים הקרובים יצטרפו ראשי ערים נוספות לפרוייקט.

"אני שמח לחדש שוב את היוזמה להבאת מצביעי הימין לקלפיות במסגרת פרויקט V22 כפי שעשינו בבחירות לכנסת ה-23", אמר רביבו לאחר הצטרפותו למיזם. "בבחירות האחרונות 200 אלף מצביעי ימין נשארו בבית ואת התוצאות כולנו חווינו בשנה האחרונה. אני מודה לחברי יוסי דגן שמרכז את ראשי הרשויות מהליכוד שנרתמים להצלחת הליכוד והמחנה הלאומי בראשות בנימין נתניהו ובע"ה אין לי ספק שהפעם נראה את כולם בקלפיות".

ראש מועצת שומרון דגן אמר: "משמח לראות עוד ועוד ראשי ראשויות שמשלבים ביחד כוחות למען הצלחת הימין במערכת הבחירות הקרובה. אנו חייבים לפעול יחד על מנת לשנות את המצב שבו אנשים מהמחנה הלאומי מוותרים על זכותם הדמוקרטית ולא יוצאים להצביע בבחירות. הדבר הזה הוא נזק עצום לימין, שאותו חווינו כולנו על בשרנו במשך השנה האחרונה. אני מודה לידידי יאיר רביבו על שיתוף הפעולה בין השומרון ללוד, וביחד נביא בעז"ה את הניצחון למחנה הימין".

כזכור, בשבועות האחרונים הודיעו דגן ופעיל הימין סוכות על פתיחת מטה פעולה בשם V22, שיפעל להגברה דרמטית של אחוזי ההצבעה בפריפריה ביום הבחירות. במטה החדש מתכוונים להסתמך על ניסיונם במערכות הבחירות הקודמות, בהן הוציאו אלפי מתנדבים מהשומרון לערים אשדוד, נתניה, פתח תקוה וראש העין, כדי לדפוק בדלתות של התושבים ולהביא מצביעי ימין לקלפיות.