רחלי צינקין, אלישיב נחום, הרב דוד פיין
רחלי צינקין, אלישיב נחום, הרב דוד פייןצילום: אוסנת נחום

המועמדים לרשימת ''הציונות הדתית'' לכנסת, עו"ד רחלי צינקין והרב דוד פיין, הגיעו היום (רביעי) לסיור מיוחד בחוות יהודה שבדרום הר חברון.

עו"ד צינקין והרב פיין נפגשו עם בעלי החווה אלישיב ורוני נחום המתגוררים במקום עם שלושת ילדיהם. מדובר באחת מתוך 11 חוות בדרום הר חברון.

משפחת נחום מגדלת במקום עדר עם מאות כבשים. העדר רועה באדמות מדינה שהם שטחים פתוחים, ומונעים השתלטות רחבה של הבדואים בכל אזור דרום הר חברון והשתלטות של הפלסטינים בשטחי C.

"אנשי החוות ביו"ש הם החלוצים האמיתיים של הדור שלנו", אמרה עו"ד צינקין. "מדהים לראות את המסירות וההקרבה של משפחת אלישיב. הם בעצם מונעים את ההשתלטות של הפלסטינים בשטחי C, מאבק שאינו נמצא על סדר היום ומשפיע על כל איזור הדרום. בהר חברון היכן שאין מתיישבים, נכנסים הבדואים והפלסטינים".

עו"ד צינקין קראה להרחבת הפעילות בחוות ביהודה ושומרון והמשך חיזוקם. "אנחנו חייבים להצדיע להם ולנסות לסייע להם ככל האפשר. חיזוק ההתיישבות הוא חובתנו ונמשיך לפעול על מנת שתגדל ותצמח ככל האפשר".

הרב פיין הוסיף: "באנו לתמוך בהתיישבות פה, ההתיישבות מאוד חשובה. כששר הביטחון מארח מכחיש שואה ומחבל אנחנו פה לתמוך בגיבורים, לתמוך בהתיישבות יהודית וציונית".