סנפרוסט
סנפרוסטצילום: סנפרוסט

דפנה מירושלים, לקוחה ששוחחה עם N12, טוענת שמצאה בעבר ממצאים זרים בתוך מוצרי המזון הקפואים של חברת סנפרוסט.

"פניתי לסנפרוסט והם שלחו לי פיצוי. אחרי מה שקרה לי החלטנו לא לקנות מהם יותר". היא מוסיפה כי "אם רק לנו זה קרה פעמיים, אני בטוחה שיש עוד הרבה שזה קרה גם להם ואנחנו פשוט לא יודעים".

"בחודש אוגוסט לפני שנה מצאתי חתיכה של כפפת לטקס בחבילת 'חגיגה ירוקה' של החברה", היא מספרת. "כתבתי תלונה והם שלחו פיצוי, אבל לא עשו שום ריקול. לפני שלושה חודשים מצאתי שבלול בחבילת אפונה של החברה".

צרכנית בשם נוגה פתאל, שגרה באריאל, פנתה לסנפרוסט דרך הפייסבוק, אחרי שגילתה שבלול באריזת אפונה קפואה 800 גרם. "היה לי חילזון במוצר. פניתי לסנפרוסט ואז התקשרו אליי ופיצו אותי בחבילת אפונה", סיפרה ל-ynet.

לטענתה, בחברה שבבעלות תנובה לא ביקשו ממנה למסור את המוצר לידי החברה, אלא "רק להקריא איזה מספר שרשום על החבילה ותאריך תפוגה. לא לקחו ממני את השקית. לא ביקשו גם".

מתנובה נמסר: "סנפרוסט תפעל בהתאם להנחיות משרד הבריאות". ממשרד הבריאות טרם נמסרה תגובה.