יוסי לוי
יוסי לויערוץ 7

פרסום התיעוד בו נראים חיילים מגדוד נצח יהודה מכים פלסטיני, עורר סערה תקשורתית והוביל לגינויים מחברי כנסת, שרים ועד הרמטכ"ל. למרות גרסת החיילים כי חשדו שמדובר בפיגוע וניסיון חטיפת נשק, התקשורת תקפה את הגדוד ואפילו שר התפוצות נחמן שי קרא לפרק את הגדוד.

מנכ"ל עמותת נצח יהודה יוסי לוי התייחס למתקפה נגד הגדוד והסביר בראיון לערוץ 7: "אנחנו אף פעם לא מגיבים לפני שיש תחקיר לאירוע וזה תמוה איך התקשורת קופצת כאילו כולם יודעים מה השופט שפט ומה התליין תלה, בעיני זה אבסורד. קודם נדע מה היה שם. הצבא יעשה תחקיר מעמיק ויבצע את מה שיחליט לבצע".

לדבריו, "באותו לילה היו 22 מעצרים של פעילי טרור שהגדוד ביצע. אף אחד לא שמע על זה. הגדוד עושה מעל 1000 פעולות מבצעיות בשנה עם המון הצלחה. כשגדוד עושה כל כך הרבה פעולות, סביר להניח שלא הכל יהיה 100 אחוז ומה שלא 100 אחוז מתקנים ומשפרים".

"כל גדוד שיש בו אירועים, אף אחד לא מסקר כי זה לא מעניין אף אחד", טען לוי ותקף: "כשיש בנצח יהודה את הדבר הכי קטן, יש על זה זרקור מטורף וזה קצת דמגוגיה ולא לעניין".

הוא הסביר בכאב כי זה לא יתכן שמשמיצים גדוד שלם של 1000 חיילים רק כי יתכן שכמה בודדים התנהגו שלא כשורה.

"התקשורת קופצת על זה בצורה חריגה, זה לא לעניין וזה מעיד על החוסר ברצון לשלב חרדים. כי הגדוד הזה מעולה וכל הזמן מבצע פעולות מוצלחות ותמיד שמים זרקור על אירוע שקורה פעם בכמה זמן".