אבי וורצמן וליהיא לפיד
אבי וורצמן וליהיא לפידצילום: עדי נגב- נחלת ערן

אשת ראש הממשלה ליהיא לפיד וח"כ יסמין פרידמן ביקרו היום (שני) בבית היוצר עדי אופקים. לפיד הגיעה להרמת כוסית חגיגית יחד עם עובדי בית היוצר ובירכה את העובדים בשנה טובה ומתוקה.

בית היוצר "עדי אופקים" מבית הכפר השיקומי עדי נגב-נחלת ערן מעסיק עובדים בעלי מוגבלויות שונות, ומסייע להם להשתלב בשוק התעסוקה ובחברה.

ליהיא לפיד, נשיאת שק"ל, אמרה: "אתם מובילים פה מהלך שיש לו משמעות גדולה ביותר ליצירת חברה מכילה ומקבלת שרואה את כולם. הרחבת מקומות תעסוקה לאנשים עם מוגבלות מורידה חסמים, מפילה חומות ומקרבת בין אנשים".

לדבריה, "לכל אחד יש את הפוטנציאל שלו להגשים את עצמו, כל אחד יכול לתרום. היוזמה שלכם, שנותנת להם מקום לבוא אליו בבוקר, לצאת מהבית, לפגוש אנשים ולקבל הערכה וכבוד היא עולם ומלואו. אתם מובילים משימה חשובה מאין כמותה. שמחה לבקר בבית היוצר".

רועי רפפורט, מנהל בית היוצר "עדי אופקים": "שמחנו לארח את ליהיא לפיד, אשת ראש הממשלה וח"כ יסמין פרידמן בבית היוצר -עדי אופקים יחד עם אבי וורצמן, מנכ"ל הכפר השיקומי 'עדי נגב נחלת ערן' וחברי ההנהלה. הרמת כוסית יחד עם העובדים המיוחדים שלנו בבית היוצר גורמת להבנה כי הם תמיד במרכז. בית היוצר זה בית שיוצרים בו אהבה, האפשרות כי אנשים עם מוגבלויות יוצרים גורמים לכל אדם להבין כי הוא עולם ומלואו. אין סוף ליצירתיות של עובדי בית היוצר. אנחנו גאים בכם מאד".